"יש לנו שוער עתיד", הוא משפט שנשמע בתקופה האחרונה וא מעט בקרב ראשי מכבי נתניה. הכוונה היא לשוער המשנה של המועדון, רז כרמי, שהפך בחודשים האחרונים לשוער הראשון בסגל של המאמן ריימונד אטוולד, עקב פציעתו של דני עמוס.
1 צפייה בגלריה
כרמי. "מתאמן לאורך כל הדרך בשיא הרצינות"
כרמי. "מתאמן לאורך כל הדרך בשיא הרצינות"
כרמי. "מתאמן לאורך כל הדרך בשיא הרצינות"
(ראובן שוורץ)
בעקבות הפציעה פינה עמוס את המקום בין הקורות למחליפו שלא אכזב, וסיפק לא מעט הצגות. בחלק מהמשחקים אף זכה לתואר השחקן המצטיין וזכה למחמאות מקצה לקצה על יכולתו ועל אופיו. בנתניה מקפידים לציין את המקצועיות של כרמי ואת התרומה החיובית שלו בחדרה ההלבשה.

היעדרות ארוכה

כרמי (25) החל את דרכו במכבי שוהם, ביישוב מגוריו. משם עבר למחלקת הנוער של הפועל פתח תקווה שבהמשך החליטה לוותר על שרותיו בעיקר בשל מחלוקת כספית. כרמי לא התעכב ועבר לקבוצת בני לוד אז בליגה הלאומית בהיותו בן 19 תחת הדרכתו של המאמן סולימאן אזברגה, שהתרשם מאוד מהיכולת של השוער.
קראו עוד>>>>
כרמי לא אכזב והפך שנה לאחר הגעתו לשוער הראשון הקבוצה שהאמינה בו מאוד וסימנה אותו כמי שיהפוך בהמשך הקריירה לאחד השוערים הבולטים בליגת העל.
ברקע מכבי חיפה התחילה לעקוב ואף ייעדה אותו למשבצת שוער המשנה, אך המהלך בסופו של דבר לא צלח בגלל מספר סיבות ביניהן הדרישה הכספית הגבוהה של בני לוד עבור השוער שעמדה על כחצי מיליון שקל, סכום שלא היה מקובל על ראשי חיפה והם ירדו מהרעיון. כרמי נשאר בבני לוד אך חודשיים לפני תום העונה הוא נפצע בכתף, נשלח לניתוח ממנו לקח לו כמעט שנה להשתקם. החזרה הסופית למגרשים הייתה רק בפתיחת עונת 2019/20.
בשל ההיעדרות הארוכה מקומו בשער בני לוד כבר לא היה מובטח ומעמדו ירד. הצעות מקבוצות אחרות בליגה הלאומית החלו לזרום אך ללא הועיל לפחות לא עד שהצעה מעניינת הגיעה ממכבי נתניה. "אנחנו זקוקים לשוער למשך חודש ימים", הבהירו לכרמי בנתניה. וזאת עקב פציעתו של שוער המשנה, גולן אלקסלסי. הצדדים הגיעו לעמק השווה.
נתניה וכרמי חתמו על חוזה לעונה אחת בו הודגש סעיף "נקודת יציאה לאחר חודש". כרמי "נזרק" מהר למים העמוקים בעקבות פציעתו של השוער דני עמוס.
כרמי השתתף במשחקי טרום העונה במסגרת גביע הטוטו. התפקוד והנחישות של השוער הצעיר שבו את לב הצוות המקצועי שהמליץ להשאירו עד תום העונה ומאוחר יותר הוא הוחתם לשנתיים נוספות בשורות היהלומים
הוא השתתף במשחקי טרום העונה במסגרת גביע הטוטו. התפקוד והנחישות של השוער הצעיר שבו את לב הצוות המקצועי שהמליץ להשאירו עד תום העונה ומאוחר יותר הוא הוחתם לשנתיים נוספות בשורות היהלומים.

סגל משודרג

"כרמי מתאמן לאורך כל הדרך בשיא הרצינות. לומד ומתעניין. הוא יודע לקבל ולכוון כל הערה למקום הנכון כדי להשתפר ולהיות טוב יותר", סיפר השבוע אחד משחקני הקבוצה. העונה לא זכה כרמי להזדמנויות רבות עד הרגע שדני עמוס נפצע במרפק.
כרמי נשלח לעמוד בין הקורות כשהפעם המשימה שעמדה לנגד עיניו ועיני המועדון היא השגת כרטיס לפלייאוף העליון מה שלא קרה בסופו של דבר אך לא בגללו. בנתניה עודדו את השוער והבהירו לו כי הם מאמינים בו מאוד. גם דני עמוס חיזק ועזר.
"אני כל הזמן אני מדבר איתו, מדריך אותו ומנסה להפוך אותו לשוער טוב יותר", סיפר עמוס שלא הסתיר את רצונו לחזור לשער בעונה הקרובה. לצד זה גם הדגיש כי הוא רוצה בהצלחתו של כרמי.
בנתניה שתבנה לקראת העונה הבאה סגל משודרג מזה שהיה העונה סימנו מטרה ויעדים לעונה הקרובה ובהתאם לכך יגובש הסגל כאשר בעמדת השוערים לא צפויה הפתעה. עמוס שוער ראשון וכרמי שני. יש לציין שעמוס חתום לעוד נוספת כשעל הספסל ימתין כרמי להזדמנות שלו.
בנתניה בטוחים שיעמוד באתגר ובגדול ויהפוך בעתיד הלא רחוק להיות השוער הראשון של הקבוצה. יש בקבוצה כאלה שרואים בכרמי גם פוטנציאל לנבחרת. "מי שצריך לראות את כרמי כבר ראה. אין ספק שמדובר בשוער שעוד יתרום רבות למועדון וראוי בהמשך גם לסייע במשימות הנבחרת", אמר גורם במועדון.
לעדכונים: חדשות נתניה