לאחר שזכתה באליפות וביקשה לעלות לליגת העל, קבוצת הכדורסל אליצור נתניה קיבלה לאחרונה אישור עקרוני כי היא עומדת בתנאי הסף של ליגת העל, לאחר שהגישה תקציב מתאים. זאת לצד העובדה שראש עיריית נתניה, מרים פיירברג - איכר, שלחה מכתב למנהלת הליגה במסגרתו היא מתחייבת לבנות בתוך שנתיים היכל כדורסל בן 2,500 מקומות בסמוך לאצטדיון. יש לציין כי מדובר באישור עקרוני, והקבוצה עדיין צריכה לקבל אישור סופי ממנהלת ליגת העל בכדי לעלות ליגה.
1 צפייה בגלריה
עלו ליגה ורוצים היכל כדורסל
עלו ליגה ורוצים היכל כדורסל
עלו ליגה ורוצים היכל כדורסל
(צילום: צפריר אביוב)
קראו גם:
למרות הבטחתה של ראש העירייה, במנהלת ליגת העל דורשים לראות אסמכתאות להקמת היכל הספורט.
בין היתר, דורשת מנהלת ליגת העל מעיריית נתניה לוחות זמנים להקצאת הקרקע לאולם לצד תשריט הקרקע שהוקצתה לטובת היכל הכדורסל החדש, לוחות זמנים לשלבי הבנייה של ההיכל החדש ולתחילת השימוש באולם. "בהיעדר כל הנ"ל", כתב שמואל פרנקל, יו"ר מנהלת ליגת העל במכתבו לעיריית נתניה, "לא יהיה ביכולתנו להתייחס לאמירה כללית בדבר הקמת אולם כדורסל בעיר נתניה".
כזכור, העבודות על היכל התרבות החדש שהיה מתוכנן לקום בשכונת אגם 3, הוקפאו מוקדם יותר השנה, כפי שפורסם לראשונה במיינט נתניה. אם אכן היכל הכדורסל המתוכנן יקום על הקרקע בה היה מתוכנן לקום היכל התרבות בסמוך לאצטדיון, גניזת התוכנית להקמת היכל התרבות עלולה לעלות לא מעט לקופה הציבורית.
מעיריית נתניה נמסר: "בכוונת העירייה לבנות את האולם בסמיכות לאצטדיון הכדורגל. בהמשך לבקשת מינהלת הליגה, ביום שלישי הועבר לעיונה מכתב מפורט וכעת אנו ממתינים לקבלת אישורה הרשמי".
כל העדכונים - חדשות נתניה