גאווה: רז הרשקו בת ה-25 מנתניה היא אלופת אירופה החדשה בג'ודו. היא זכתה בתואר בשבת האחרונה אחרי שניצחה בארבעה קרבות באליפות אירופה שהתקיימה בזאגרב, קרואטיה.
3 צפייה בגלריה
רז הרשקו
רז הרשקו
רז הרשקו
(צילום: איגוד הג'ודו)
עם זכייתה אמרה הרשקו: "אני מאושרת אבל האושר הזה לא שלם. אני מקדישה את המדליה הזו ליונתן גוטין ז"ל, ג'ודוקא שהיה חלק מסגל נבחרת הקדטים של ישראל, שנהרג בקרבות ב-7 באוקטובר, שבלעדיו הזכייה אינה שלמה. מבחינת ג'ודו, היה לי יום טוב וברור שלסיים עם זהב ועם התואר אלופת אירופה זה תמיד משמח. מבחינתנו זו עוד תחנה בדרך לאולימפיאדה".

3 צפייה בגלריה
רז הרשקו
רז הרשקו
רז הרשקו
(צילום: אורן אהרוני)

3 צפייה בגלריה
יונתן גוטין ז"ל
יונתן גוטין ז"ל
יונתן גוטין ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)

ראש עיריית רעננה, מרים פיירברג איכר בירכה את הרשקו: "רז היקרה, אנחנו מלווים אותך שנים, ההתמדה המקצועיות והמצויינות תמיד היו חלק ממך, אני כל-כך גאה בך! גרמת לגאווה בימים הלא פשוטים האלה, בשמי ובשם תושבי נתניה - מזל טוב אלופה".
קראו גם:

כאמור, את זכייתה במדליית הזהב, הקדישה הרשקו לסרן יונתן גוטין ז"ל: "יונתן היה פשוט גיבור ובנאדם מדהים ונפל בקרב בבארי. הוא בא ונלחם בשביל להציל אחרים, כל כך גיבור ומדהים והחיוך שלו פשוט כובש. המשפחה המדהימה והחברים איתי תמיד לכל החיים. אני מקדישה את המדלייה גם לכל החיילים, ואמן שכל החטופים יחזרו כבר. הלב שלי עם המדינה המדהימה שלנו".