261 יחידות דיור ישווקו בקדימה צורן בשכונת נוף השדות החדשה, כאשר 91 מהן ישווקו בסבב הראשון בעדיפות לבני המקום.
1 צפייה בגלריה
השטח עליו תיבנה השכונה
השטח עליו תיבנה השכונה
השטח עליו תיבנה השכונה
(צילום: מועצת קדימה-צורן)
משרד השיכון והבינוי הודיע כי ביום רביעי (28/12) תיפתח ההרשמה להגרלה הרביעית במסגרת תוכנית "מחיר מטרה". ההרשמה תיסגר ביום ראשון ה-8/1.
בתוכניות הקודמות רק 20 אחוזים מיחידות הדיור הנבנות היו מיועדות לבני ובנות המקום. עתה בזכות לחץ של ראשי רשויות וגם של מועצת קדימה-צורן החליטה הממשלה היוצאת בהוראת שעה לייעד 35 אחוזים לבנות ובני המקום. בסך הכול ישווקו 327 יחידות דיור כאשר 66 דירות גן וגג לשוק החופשי ו-261 יחידות דיור במסגרת מחיר מטרה אשר מתוכן 91 יחידות בעדיפות לבני המקום (בעלי תעודת זכאות של משרד השיכון).
שכונת נוף השדות עתידה לקום בדרום-מערב קדימה, סמוך לשדות התותים, הפרדסים והכבישים שכבר נסללו באזור, ותתאפיין בריאה ירוקה לצד בניינים נמוכים (3-4 קומות), עם מוסדות חינוך. ובמועצה מאמינים שבתוך שנה הוועדה המרחבית לתכנון ובנייה שרונים תיתן היתר בנייה.

קראו גם:

בנוסף, בימים אלה חברת נתיבי ישראל מבצעת עבודות לבניית רמזור בצומת שדרות הדקלים בקדימה עם כביש 562. הרמזור אמור להקל ולווסת את התנועה בכביש. זאת ועוד, לתושבי קדימה תהיה יציאה דרומה לכיוון תל מונד ללא המתנה ברמזור ולבאים מצורן הכביש יתרחב לקראת הצומת לשני נתיבים. נוסף על כך, שרת התחבורה היוצאת, מרב מיכאלי, הניחה תשתית תקציבית לבניית מחלף אילנות שאמור לסייע גם הוא בהפחתת הפקקים באזור.
קרן גרין, ראש מועצת קדימה-צורן: "הזדמנות נפלאה לבנות ובני המקום לרכוש דירות במחיר מוזל. נוף השדות עתידה להיות הפנינה של אזור השרון. הכבישים כבר מוכנים, אפילו תחנות האוטובוסים. בנוף השדות מתוכננים פארקים, מתקני חינוך ונוער וחיבורים לצירי תנועה מרכזיים ביישוב. בהזדמנות זו, אני מנצלת את הבמה וקוראת להסדיר כבר עכשיו את תעודת הזכאות ממשרד השיכון המאפשרת להשתתף בהגרלות, מדובר בהנחה של מאות אלפי שקלים".
האפשרות להנפיק אישור זכאות תהיה פתוחה עד ליום ראשון 1/1, לאחר מכן לא יהיה ניתן להנפיק אישורים עד לסגירת ההרשמה להגרלה.