מגדלים ובהם 300 יחידות דיור יוקמו על מגרש בן 8,000 מ"ר ברחוב בן צבי בנתניה. יוזמת הפרויקט היא קבוצת דוד אזולאי שקנתה את המגרש תמורת 300 מיליון שקלים.
המגרש ממוקם על גבולה המערבי של שכונת גלי ים לכיוון שכונת דורה. לפי תוכנית בנין עיר (תב"ע) על המגרש צפויים להיות מוקמים שלושה מגדלים, שניים מהמגדלים בגובה של 26 קומות ואחד בגובה של 20 קומות. בסך הכל ייבנו בשלושת המגדלים 300 יחידות דיור בשילוב 2,000 מ"ר מסחר ושלוש קומות חנייה. המרחק האווירי מהמגרש לים הוא כ-1.5 קילומטרים.
1 צפייה בגלריה
 כך ייראה המתחם
 כך ייראה המתחם
כך ייראה המתחם
(הדמיה: א. פריאון אדריכלים ומתכנני ערים בע"מ)
קראו גם:
קבוצת דוד אזולאי, בבעלות איש העסקים דוד אזולאי, הובילה מספר עסקאות גדולות ומשמעותיות בנתניה. באחרונה החלה הקבוצה בבניית פרויקט בקרית השרון "בראשית-FAMILY", המשתרע על פני ארבעה דונמים והכולל 62 יחידות דיור למגורים על פני 15 קומות. הפרויקט שוכן בצומת הרחובות דרך הפארק ורחוב אלונים, מול חורשת הסרג'נטים. באחרונה הושלם פרויקט נוסף בשכונת "אגמים 3" בגודל 30,000 מ"ר של מסחר ומשרדים אשר נבנה על מגרש בגודל חמישה דונמים המהווה לאבן שואבת עבור תושבי השכונה.
דוד אזולאי, מנכ"ל ובעלים של הקבוצה: "נמשיך להוביל פרויקטים שיהוו תשתית לטרנספורמציה כוללת לפיתוח ולקידום נתניה. רכישת המגרש בשכונת גלי ים מתבצעת לאחר שורה של פרויקטים מוצלחים ביותר שהוצאנו לפועל בעיר והוא מהווה בשורה אדירה לתושבי נתניה והוכחה לתנופה האדירה שחווה העיר במהלך השנים".
כל העדכונים - חדשות נתניה