גידול של 64% במכירת דירות חדשות בנתניה ברבעון הראשון של 2024: לפי נתוני הלמ"ס, בחודשים ינואר-מרץ נמכרו בנתניה 320 דירות חדשות לעומת 195 ברבעון האחרון של שנת 2023. חברת דר נופרים הבונה בעיר: "צופים כי המגמה הנוכחית תמשיך איתנו גם לכל אורך שנת 2024".
3 צפייה בגלריה
זינוק במכירת דירות בנתניה
זינוק במכירת דירות בנתניה
זינוק במכירת דירות בנתניה
(צילום: שאטרסטוק)
בצל שבעה חודשים למתקפת החמאס ב-7 באוקטובר ומלחמת "חרבות ברזל" שהביאו להלם במשק הישראלי ובפרט בשוק הנדל"ן, נתוני הלמ"ס והאוצר העדכניים שפורסמו השבוע (ראשון) מעידים כי נרשמה התעוררות ממשית בעסקאות מכירת דירות ברחבי הארץ בכלל, ובנתניה בפרט.


3 צפייה בגלריה
The Grand נתניה
The Grand נתניה
The Grand נתניה
(צילום הדמיה: 3DIVISION)

נתניה, כך מסתמן, היא בין הערים הבולטות בגידול בעסקאות על דירות חדשות. לפי דיווחי העסקאות ברשות המיסים, חל גידול של 64% בין הרבעון האחרון של 23 לרבעון הראשון של השנה הנוכחית בכמות העסקאות לרכישת דירות חדשות – 320 דירות ברבעון הנוכחי לעומת 195 עסקאות בלבד ברבעון הקודם.

3 צפייה בגלריה
רויטל קררי
רויטל קררי
רויטל קררי
(צילום: רמי זרנגר)

בישראל, כך על פי נתוני הכלכלן הראשי באוצר, נמכרו ברבעון הראשון של שנת 2024 כ-23,520 דירות, עלייה של 20.6% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד (הרבעון הראשון של 2023) ושל 88.8% בהשוואה לרבעון הרביעי של שנת 2023. מתוכן, 47.9% מסך הדירות שנמכרו הן דירות חדשות, כרבע מהדירות, 11,280 נמכרו בסבסוד ממשלתי. בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, נצפתה עלייה של 42% בדירות החדשות שנמכרו ושל 111.3% לעומת שלושת החודשים הקודמים (אוקטובר-נובמבר-דצמבר של השנה הקודמת).

קראו גם:

רויטל קררי, מנהלת השיווק בחברת דר נופרים הבונה את פרויקט The Grand בנתניה "נתוני הכלכלן פוגשים את השטח - אנו רואים זאת ברמות הביקושים. פורמאלית עוד לא יצאנו לשיווק וההתעניינות מרשימה ואפילו נחתמו חוזים ראשונים לרכישת דירות. נתניה מהווה מוקד משיכה הן לצעירים ומשפחות בנות העיר ואזור השרון, והן מצד משקיעים תושבי חוץ. היא מציעה מכלול של שירותים לקהילה, נגישות, שטחים ירוקים וחוף ים וממוקמת במרכז הארץ ועדיין רמות המחירים בה נגישות לקהלים רבים. אני צופה כי המגמה הנוכחית תמשיך איתנו גם לכל אורך שנת 2024".
פרויקט The Grand של דר נופרים בנתניה ממוקם בשכונת האגמים החדשה. מגדל המתנשא לגובה 35 קומות וכולל 120 יח"ד, בריכה חיצונית, חדר כושר, לאונג' דיירים ועוד. מחיר התחלתי לדירה בפרויקט החל מ-2.63 מיליון שקל.