חברת מגידו מדווחת השבוע כי החל מתקופת הפרי סייל ועד היום, כחודש וחצי בלבד, נמכרו 45 דירות בפרויקט בפרויקט KY, המיועד לבני ה-50-60, בהיקף של כ-68 מיליון שקלים.
1 צפייה בגלריה
KY קבוצת מגידו
KY קבוצת מגידו
KY קבוצת מגידו
(הדמיה: 3DIVISION)
הנתון מעיד על ביקושים גבוהים במיוחד שיש לסוג הדירות הזה עבור קהל היעד הבוגר.
בפרויקט, שתוכנן על ידי משרד האדריכלים VSOC נמכרות כיום דירות 3 חדרים בשטח של כ-70 מ"ר החל מ-1,730 מיליון שקל, דירות 2.5 חדרים בשטח של כ-62 מ"ר ונמכרות החל מ- 1,610 מיליון שקל, ואילו דירות 2 חדרים בשטח של כ-47 מ"ר החל מ-1,370 מיליון שקל. לדירות חנייה ומרפסת שמש ומפרט בסטנדרט גבוה הכולל מטבחי יוקרה, מזגנים וריצוף יוקרתי.
קראו גם:
פרויקט KY יכלול 148 דירות בנות 2-3 חדרים ופנטהאוזים בשני בניינים בני 8 קומות, במרכז היישוב כפר יונה.
בפרויקט גם מועדון דיירים מצויד ורב תכליתי, מתחם יוגה וחדר כושר. כן, לובי מעוצב המחבר בין שני הבניינים עם עמדת שמירה וגינה פנימית ופרטית. כמו כן מגרש למשחק הפטאנק.
ירון בובליל, מנהל השיווק והמכירות של קבוצת מגידו: "התגלה לנו שוק שלם של בני 60 פלוס עם ביקושים מאוד גבוהים לדירות קטנות ואיכותיות במתחמי מגורים יוקרתיים עם קהילה מותאמת לחתך הגיל.
"כמות הפניות שקיבלנו מגורמים שונים מאז תחילת השיווק והצמא של הקהל הזה לפתרונות מגורים חדשים ומותאמים עבורם, משתקפת בקצב המכירות הגבוה. זהו מוצר שלא בונים אותו מספיק ומצד שני קהלי יעד רבים רוצים אותו בעולם המגורים של היום".
כפר יונה נמצאת בקרבה לעיר נתניה ובמרחק דקות נסיעה בודדות לכביש 6 כביש 4 וכביש 2. העיר מונה כיום כ-5,000 בתי אב.
כאשר הוקמה הייתה בעיקר עיר של צמודי קרקע אך בעשור האחרון התפתחה מאוד הבנייה הרוויה וכיום העיר שמשתדלת לשמור על אפיון קהילתי חזק ומשלבת בין בתים פרטיים לבנייני מגורים חדשים ומודרניים.
העיר ממשיכה לעבור תהליכי צמיחה משמעותיים, הן במסגרת התחדשות עירונית במרכז העיר או פיתוח שכונות חדשות כאמור ותכנון אזורי תעסוקה חדשים.
פורסם לראשונה: 07:55, 05.07.22