הזמר קובי פרץ שיגר באמצעות עורך דינו שי אליאס התראה לפני תביעה למגיש הטלוויזיה רביב דרוקר בגין הוצאת דיבה חמורה וקשה.
2 צפייה בגלריה
רביב דרוקר וקובי פרץ
רביב דרוקר וקובי פרץ
רביב דרוקר וקובי פרץ
(צילומים: ענת מוסברג, אוראל כהן)
על פי כתב התביעה שהוגש ביום חמישי האחרון, דרוקר הגיש בתוכניתו "אזור בחירה" בערוץ 13 פרסום דיבתי שקורא בין השאר להחרים את ההופעות של הזמר. דרוקר נדרש להסיר את הפרסום הדיבתי, להתנצל ולשלם פיצוי כספי.
דרוקר אמר את הדברים לאחר תגובתו של קובי פרץ לפוסט ששותף בעמוד הפייסבוק של יאיר נתניהו עם סרטון בו נראו שני מפגינים חוסמים ונוהגים באלימות כלפי רכב בו היו אם וילדיה הקטנים. "אתם חכמים על נשים וילדים", התייחס פרץ למפגינים. "חתיכת נמושות, פחדנים, רק אפסים כמוכם מסוגלים לעשות דבר כזה. אתם הבושה הכי גדולה שיש לנו במדינה. צריך להוקיע אתכם ולהקיא עליכם, חבורת הזבל שכמותכם. אתם האויב מבית הכי גדול שיש לנו לא פחות מהמחבלים ואולי אף יותר".

2 צפייה בגלריה
חיים ברוידא וקובי פרץ
חיים ברוידא וקובי פרץ
חיים ברוידא וקובי פרץ
(צילום: פרטי)

במונולוג בתוכנית אמר דרוקר: "רק רציתי להגיד שאני ממליץ להחרים את כל הופעותיו של קובי פרץ, לקרוא לכל מקום עבודה שלא להזמין אותו לשום מקום, עבריין מורשע, מעלים מסים שכמותו, נמושה, פחדן ואפס". מיד לאחר מכן דרוקר התנצל על הדברים התנצלות מעושה כדי להלעיג את פרץ.

קראו גם:

בפוסט שכתב פרץ לאחר המקרה הוא תיאר את תחושותיו: "...ניסו להפוך אותי עכשיו לשעיר לעזאזל של כל הרפורמה והמחאה. הגדיל ועשה המגיש רביב דרוקר שמבין כל אלפי הקולות והתגובות שהיו, היה חשוב לו להתמקד דווקא בי וקרא לעשות עליי חרם. (אולי כי אני פרץ)... מאז השידור, ענבל אישתי רק בוכה. כל הלילה אני מייסר את עצמי מה הייתי צריך לכתוב ולמה לא שתקתי כמו אחרים וקיללתי את הפוסט טראומה שלי מהמקום ההוא, ושוב פחדים שלא תפגע הפרנסה ולא יחשבו חס וחלילה שאני נגד מישהו ובטח בגלל פוליטיקה וסרטים שחורים איך דווקא אני נפלתי ועוד בגלל עילת הסבירות שמה לי ולה? "
פרץ דרש מדרוקר לפרסם תיקון או הכחשה, להתנצל בפניו וכן לשלם פיצוי בסכום של 200 אלף שקל. במכתב לפני התביעה נכתב: "מדובר בפרסום חמור ביותר, תוך ניצול מעמדך, ובו בחרת להטיל רפש וזוהמה במרשי".