בכפר יונה שוכן רחוב הצלף. הרחוב מצטלב עם רחוב יצחק רבין, שקרוי על שמו של ראש הממשלה שנרצח בשנת 1995.
1 צפייה בגלריה
שלטי הרחובות
שלטי הרחובות
שלטי הרחובות
(צילום: שובל גורן)
חיבור הרחובות יחד מעורר קונוטציה שלילית בקרב תושבים שטוענים כי מישהו בוועדת השמות של עיריית כפר יונה, לא ממש חשב עד הסוף על בחירת השמות.
פוסט בקבוצת פייסבוק של כפר יונה, ובו תמונה של שלטי שני הרחובות עורר בסוף השבוע ויכוחים בקרב התושבים.
"אולי חברי ועדת השמות של כפר יונה לא חשבו על זה לעומק, אבל כשרואים את שמות הרחובות ביחד, זה יוצר חיבור בעייתי", אמר תושב העיר, והסביר כי רק בגלל שפורסם פוסט בנושא עם תמונה, הוא שם לב לחיבור. ''החיבור בין שני הרחובות מעורר תחושה לא נוחה. נכון שצלף זה לא רוצח, אבל החיבור בין רחוב הצלף לראש ממשלה שנרצח הוא חסר טקט ולא ברור".
קראו עוד>>>
שובל גורן, שצילמה את התמונה, לא ציפתה לכמות כזו של תגובות. "אני גרה ברחוב וצילמתי את זה כי זה הצחיק אותי, ומשם זה רץ לכל מיני מקומות'', היא מספרת. ''אני לא חושבת שמישהו עשה את זה בכוונה. אני ראיתי את זה בהומור".
גם שני גרזון שגרה ברחוב הצלף במשך שש שנים, מספרת כי תמיד צחקו עליה בשל המיקום בו היא גרה. "כשגרתי שם וכשאמרתי לשליחים שאני גרה ברבין פינת הצלף, תמיד התגובה היתה של צחוק".
מעיריית כפר יונה נמסר: "שמות הרחובות יצחק רבין ושיח הצלף נקבעו מזמן, ועד כה לא נשמע כל חוסר שביעות רצון מתושבות ותושבי העיר בעניין. זאת ועוד, למרות הרצון ליצור קשר, אין קשר בין השמות שנקבעו לרצח רבין ז"ל, ולכן אין שום סיבה לבצע שינוי".
לעדכונים: חדשות נתניה