בשני מקרים שונים במהלך סוף השבוע האחרון, הותקפו עוברי אורח על ידי כלבים בנתניה. כך לפי דו"ח פעולה של הפיקוח העירוני, שמגולל את פעולות האכיפה שבוצעו מיום שישי האחרון, ועד יום ראשון. על פי אפרים בולמש, מחזיק תיק האכיפה, בשני המקרים חולקו דו"חות לבעלי הכלבים, והם נלקחו להסגר זמני.
2 צפייה בגלריה
אכיפה נגד כלבים משוחררים
אכיפה נגד כלבים משוחררים
שתי תקיפות שונות במהלך סוף השבוע
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
על פי דו"ח הפעולה, ניתנו 13 דוחות בגין נהיגה בכלי רכב דו גלגליים חשמליים או ממונעים בתוך גנים ציבוריים, כאשר במקרה אחר נתפס והוחרם אופנוע במצב לא תקין. במהלך שלושת הימים חולקו 512 דוחות חניה, 30 דוחות בגין השלכת פסולת ביתית, 5 דוחות בגין אי איסוף צואת כלבים ו-9 דוחות בגין השלכת פסולת בניין.
בנוסף, במסגרת פעילות אכיפה בחוף הים, נרשמו 38 דוחות בגין עבירות שונות. הפיקוח העירוני פירק שלושה אוהלים שהוקמו בצורה לא חוקית בחוף הים, החרים שתי סוללות אופניים, רמקול וצידנית עם עשר בירות. מלבד זה, הוא היה מעורב ב-28 אירועים שונים של אירועי שפיכת אלכוהול.
2 צפייה בגלריה
(38 עבירות בחופים. חוף הים בנתניה | צילום: איתמר רותם)
במהלך סוף השבוע, עוכבו שמונה שוהים בלתי חוקיים (שב"חים) לתחנת המשטרה, לאחר שנמצא כי הם אינם מחזיקים באישור שהייה חוקי. הפיקוח העירוני אף דווח על נהג טרקטורון שנתפס נוהג תחת השפעת סמים, ושני דוחות שניתנו לעסקים לאחר שנפתחו ללא היתר.
"הפיקוח העירוני פועל יום ולילה. כשכולם ישנים, הם ממשיכים לפעול, והם שומרים עלינו ועל הסדר בעיר הזאת", אומר בולמש, "לא תמיד הפעולות שלהם הן אהודות ואהובות כי אף אחד לא אוהב לקבל קנסות, אבל עדיין לא המציאו שיטה טובה יותר להרתיע אנשים שיבינו שהם חיים בתחום הציבורי וחייבים להתחשב גם באחרים".
כל העדכונים - חדשות נתניה