25 מתמודדות מכל הארץ העפילו לתחרות "מלכת היופי של האמהות" שתתקיים בארץ ב-23.9.2024 לאחר שאלפים ניגשו לאודישנים, ביניהן יש גם נציגות מכובדת מחדרה ונתניה: עו"ד מלכה ליברנט מחדרה, ליאת עזרא ואקס בעלת קליניקה בתחום היופי וקטי אושרי המתפקדת כבנקאית בכירה, שתיהן מנתניה.
3 צפייה בגלריה
 ליאת עזרא ואקס וקטי אושרי מנתניה
 ליאת עזרא ואקס וקטי אושרי מנתניה
ליאת עזרא ואקס וקטי אושרי מנתניה
(צילומים: פרטי)
בשנה שעברה קטפה את התואר מיכל חגי מרגולין מכפר סבא וגם בתחרות העולמית הגיעה למקום השני והמכובד.

3 צפייה בגלריה
מרגולין. "הייתי באפס ציפיות, לא האמנתי שאתקבל בכלל"
מרגולין. "הייתי באפס ציפיות, לא האמנתי שאתקבל בכלל"
מרגולין
(צילום: אלי דסה)

ליאת עזרא ואקס (47) אם לארבעה על ההצטרפות לתחרות: "המקצוע, הנתינה הפיזית והנפשית לעסק ולמשפחה לקחו נתח גדול ממני בשגרה והחלטתי לשים קצת את הפוקוס עליי, להיות לילדים שלי מודל לחיקוי, להראות להם שאין גיל או שלב בחיים שאי אפשר להגשים ולהשיג מטרות. ואני אומרת לכל הנשים שמוותרות לעצמן כי כבר מאוחר לעשות שינויים ונכנעות לשגרה, גם אם היא לוחצת וקשה, אל תשכחי שיש אותך".

קראו גם:

קטי אושרי (47) אם לחמישה סיפרה כי התחרות היא אחת ממשימות חייה: "יש לי חמישה ילדים מקסימים, בת וארבעה בנים, ביניהם שני חיילים בסדיר בתפקידים משמעותיים.
"מצד אחד אני לא ישנה בלילות ומצד שני גאה בהם על הנחישות והאומץ להגנת המולדת ועל המוטיבציה להשבת הביטחון לצפון ולדרום ולהשבת והחטופים. אני עובדת כבנקאית בכירה 24 שנים, ונהנית מהקשר האישי שלי ומליווי הלקוחות בארץ ובחו"ל. אני מתנדבת עשר שנים במשטרת ישראל תחנת נתניה. העצמה נשית הוא מושג שנחשפתי אליו לפני שבע שנים והחלטתי לשים אותי בסדר עדיפויות ראשון אחרי שרוב משימות חיי הוגשמו בשביעות רצון מלאה, והתחרות הזו היא אחת מהן".
המועמדת החדרתית בתחרות השנה היא כאמור עו"ד מלכה ליברנט (41) עצמאית למעלה מעשור ובעלת משרד עו"ד, גישור, בוררות ובקרוב גם נוטריון בעיר חדרה.
"אני עוסקת בתחום שהוא חלום חיי מכיתה א'. בתחום זה אני מתמלאת בכך שאני מרגישה שאני שליחה ורואה את הנפש של האדם. עוזרת לצדדים המסוכסכים לפתור מחלוקות בדרכי נועם ושלום".

3 צפייה בגלריה
עו"ד מלכה  ליברנט
עו"ד מלכה  ליברנט
עו"ד מלכה ליברנט
(צילום: הפקת מיס מאם ושיראל חדד)

באשר להשתתפותה בתחרות אמרה: "באתי לכאן לייצג את הנשים העצמאיות, קולגות שמתמרנות בין בית מתוקתק, ילדים וחינוכם וקריירה, ולא שוכחות את עצמן".
המפיקה מיכל יופדוב סיפרה כי מבחינתה כל המתמודדות הן מלכות שכבר זכו, מעצם העובדה שהן נשים ואמהות: "מטרתנו היא להעצים אמהות, לקדם אותן למרכז הבמה ולהראות כי אמא יכולה להיות בכל מקום ועדיין לטפח את עצמה".