חלומם של תושבי שכונת אגמים בנתניה לזכות בפעילויות קהילתיות במתנ"ס מקומי טרם התממש. הסיבה: העבודות להקמת המבנה, שהחלו לפני שלוש שנים וחצי - הופסקו.
1 צפייה בגלריה
המבנה ברחוב נחל דולב. מתי יושלם?
המבנה ברחוב נחל דולב. מתי יושלם?
המבנה ברחוב נחל דולב. מתי יושלם?
(פרטי)
בעקבות זאת, שתי הקומות העליונות – אינן מאוכלסות. "המבנה עומד ריק והפך לפיל לבן. כל הבטחות העירייה לסיים את העבודות ולפתוח מתנ"ס ראשון בשכונה לא יצאו לפועל", אומר אחד התושבים.
המבנה הציבורי החל להיבנות ברחוב נחל דולב לפני שנתיים וחצי על ידי עיריית נתניה. מדובר במבנה בן שלוש קומות, כאשר הקומה הראשונה כבר אוכלסה בשלושה גני ילדים ושתי הקומות האחרות מיועדות לפתיחת מתנ"ס ולפעילות קהילתית למען תושבי השכונה.
קראו עוד>>>
העירייה התחילה בעבודות הבנייה, אך רגע לפני הסיום - העבודות הופסקו בגלל חוסר בתקציב. לדברי תושב השכונה, ליאור לנציצקי, בעירייה הבטיחו להם כי העבודות יושלמו – אך הדבר לא קרה.
"מה שחסר במבנה הוא הקמת המעטפת הפנימית והגמר. לא יכול להיות שהמבנה עומד ללא שימוש בשתי הקומות העליונות. הבטיחו שיכניסו את העבודה בתקציב 2022. אנחנו עדיין מחכים שהעירייה תממש את ההבטחה", הוא אומר.
בשכונת אגמים חיים כ-7,000 תושבים. אין בה מרכז קהילתי והתושבים לא זוכים לפעילות קהילתית מספקת. "העירייה לא משלימה את העבודות ואנחנו היחידים שאין להם מתנ"ס שכונתי או מועדון כמו בשכונות אחרות", מסבירים תושבים.
לנציצקי מציין כי "מה שקורה זה בזבוז כספי ציבור לשווא על חשבון תושבי אגמים. המקום יכול לשמש לכל כך הרבה שירותים קהילתיים כמו טיפת חלב, מועדון נוער, בית כנסת ועוד. מדובר בשערורייה".
מהעירייה נמסר: "במסגרת שיתוף ציבור שהתקיים לפני כחצי שנה הציגה ראש העירייה את הקמת המרכז הקהילתי ובהתאמה שוריין לפרויקט תקציב של 3.5 מיליון שקל.
"העבודות להשלמת בניית המרכז תתבצענה במהלך 2022".
לעדכונים: חדשות נתניה