ביום ראשון הופתע חגי חדד, יו"ר ש"ס נתניה וסגן ראש עיריית נתניה זה 15 שנה, מהמכתב ששלחה לו ראש העירייה מרים פירברג-איכר.
2 צפייה בגלריה
מרים פיירברג-איכר, אריה דרעי וחגי חדד
מרים פיירברג-איכר, אריה דרעי וחגי חדד
מרים פיירברג-איכר, אריה דרעי וחגי חדד
(צילום: פרטי)

"הריני להודיעך כי מאחר וחברת באופן פומבי למר אבי סלמה המתמודד נגדי על ראשות העיר הרי שבמעשה זה הבעת חוסר אמון מופגן בי ובהנהגתי את העיר", כתבה פיירברג-איכר. "הנני משחררת אותך מכל הסמכויות אשר האצלתי לך במסגרת החינוך הבלתי פורמלי ובכל מסגרת אחרת".

קראו גם:

חדד, שהופתע מהמכתב שנשלח חודשיים לפני הבחירות לרשויות המקומיות, אומר בתגובה: "אני מצר על ההחלטה של פיירברג בעת הזאת, אחת התקופות הקשות שעוברות על עם ישראל. אני כל כולי פועל למען העיר נתניה ועבור כלל תושביה ומתפלל ומייחל להצלחת צה"ל בעזרת השם ולשלום החיילים והחטופים. חבל שראש העירייה תקועה ב-6 באוקטובר. המחלוקות האלו שייכות לעבר. חשבתי שהיא גדולה מזה ומה שהיא עושה זה לטובת תושבי נתניה, התבדתי".
אתה יודע מה הטענות שלה כלפיך?
"לא יכולה להיות לה טענה על עבודתי כי שמרתי על פעילותה הסדירה של העמותה לחינוך בלתי פורמלי למען תושבי נתניה גם בעת הקשה הזו. הטענה היחידה שלה נגדי היא שבחרתי באופן דמוקרטי שלא לתמוך בה - מה שמספר את כל הסיפור".
נציין כי חדד ממונה על החינוך הבלתי פורמלי בנתניה זה 15 שנה ובתקופה זו פיתח לדבריו פעילויות לנוער, הקים יוזמות חינוכיות התנדבותיות, נתן מענה לנוער בשעות שלאחר בית הספר וברשימתו עוד מיזמים א-פורמליים רבים בעיר.

2 צפייה בגלריה
מרים פיירברג-איכר ואבי סלמה
מרים פיירברג-איכר ואבי סלמה
מרים פיירברג-איכר ואבי סלמה
(צילום: ריאן פרייס | פרטי)

אבי סלמה, המועמד לראשות העירייה, התייחס להחלטתה של ראש העירייה: "חבל מאוד שפיירברג-איכר לא יודעת להבדיל בין טובת תושבי העיר לבין הקמפיין שלה לראשות העירייה ועסוקה בפוליטיקה זולה וקטנונית גם בעת הזאת. פיירברג-איכר עומדת בראשות העיר כבר 25 שנים, עייפות החומר ניכרת והלחץ משפיע. אף אחד לא זורק בנאדם עם ניסיון רב כל כך כמו שיש לחגי בגלל שיקולים פוליטיים. המכתב הזה מצביע על לחץ כבד שיש בלשכת ראש העירייה ובסביבת אנשי הקמפיין שלה. אנחנו נתקן את הנזקים הללו, נחזיר את נתניה לתושבים ונצעיד את נתניה במנהיגות צעירה וחדשה להיות שוב עיר מובילה בישראל".