פחות מיממה אחרי שהתפוצץ מטען ברכב בנתניה, פיצוץ עז מרעיד בשעה 8:15 בבוקר את קרית השרון. זהו הפיצוץ השישי שמתרחש בנתניה בשבועות האחרונים.
1 צפייה בגלריה
פיצוץ ברכב בקרית השרון בנתניה
פיצוץ ברכב בקרית השרון בנתניה
פיצוץ ברכב בקרית השרון בנתניה
(צילום: שימוש לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)

כוחות הביטחון וההצלה הוזעקו סביב השעה 08:18 לשדרות טום לנטוס בנתניה, סמוך למרכז נעימי, בעקבות פיצוץ שאירע ברכב מסחרי של שליחויות מזון וגרם לשריפה. חובשים ופראמדיקים של מד"א ואיחוד הצלה העניקו טיפול רפואי במקום לגבר בן כ-25 כשהוא בהכרה מלאה ופצוע באורח קשה, עם חבלה רב-מערכתית ופינו אותו לבית החולים לניאדו בעיר.
פראמדיק מד"א יוסף נהרין וחובש רפואת חירום במד"א אבי ביטון סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו המולה, גבר כבן 25 שכב בסמוך לרכב כשהוא בהכרה וסובל מחבלה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות ומתן תרופות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה ויציב".

הרכב שהתפוצץ בקרית השרון בנתניה
(צילום: פרטי)


חובש ביחידת האופניים של איחוד הצלה רחמים כהן שהיה ראשון במקום סיפר: "כשהגעתי למקום אזרחים שהיו בקרבת מקום סיפרו לי שלפתע שמעו פיצוץ והרכב עלה באש. הוא שכב מחוץ לרכב וסל מחבלות בפלג גופו העליון, יחד עם חובשים נוספים הענקנו לו סיוע רפואי ראשוני מציל חיים ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כאשר מצבו מוגדר בשלב זה בינוני עד קשה".

פיצוץ ברכב בקרית השרון בנתניה
(צילום: איחוד הצלה)


"זה יותר גרוע מפיגוע", אומר תושב העיר שהיה עד לאירוע. "הפיצוץ העיף מלא חלקים באוויר ועכשיו האוטו עולה באש. רואים את העשן בכל השכונה. הפיצוצים האלו מפחידים את כולם פה. מחזירים אותנו לשנים שכל שני וחמישי היה פה אירוע. איפה המשטרה? בפעם הבאה ייפגעו פה עוברי האורח. זה כבר לא פיצוץ פעם בחודש. זה כבר כל יום. זה לא נורמלי".

קראו גם:

מהמשטרה נמסר כי אותרו שרידים של מטען חבלה ברכב בנתניה. חבלן המשטרה בחן את שרידי הפריט, לצד סריקה במקום להסרת כל סיכון נוסף לציבור ובתום הפעילות העביר את הממצאים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של משטרת ישראל, במסגרת חקירה שנפתחה לבחינת הרקע והנסיבות.