לאחרונה פורק הגשר הישן בסמוך למכון וינגייט והתנועה בחלק מכביש החוף ובחלק מנתיבי איילון הופסקה.
2 צפייה בגלריה
פירוק הגשר הישן ליד וינגייט
פירוק הגשר הישן ליד וינגייט
פירוק הגשר הישן ליד וינגייט
(צילום: נתיבי איילון)
הגשר פורק על ידי חברת נתיבי איילון במסגרת פרויקט "נתיבים מהירים" של משרד התחבורה. במהלך החודשים האחרונים הוקם גשר הולכי רגל חדש בין רחוב הרצל למכבים מעל כביש החוף (2). הגשר החדש הוא בטיחותי ובעל נגישות מוגברת הכוללת רמפה, לרווחת כל משתמשי הדרך, בהם הבאים בשערי מכון וינגייט, חיילים ומשתמשי התחבורה הציבורית באזור.

פירוק הגשר בוינגייט
(צילום: נתיבי איילון)
על פי ההסכם שנחתם בין חברת נתיבי איילון לבין מכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט, יוקם מחלף וינגייט בסמוך לקיבוץ יקום על כביש 2, דרכו יוכלו המבקרים לעשות דרכם למכון ישירות מכביש 2 ללא צורך בביצוע פניית פרסה. בניית המחלף החלה בסוף שנת 2021 והוא אמור להיפתח לתנועה בתחילת שנת 2024. העבודות על המחלף מתבצעות על ידי חברת דניה סיבוס.

2 צפייה בגלריה
הדמיית מחלף וינגייט
הדמיית מחלף וינגייט
הדמיית מחלף וינגייט
(צילום: DAGANS. באדיבות חברת נתיבי איילון)

קראו גם:

מחלף וינגייט יכלול שני גשרי הולכי רגל חדשים רחבים ונגישים, בנוסף לגשר המחלף החדש: גשר יקום וגשר וינגייט, שכבר נפתח לתנועה. הגשרים הינם בטיחותיים ובעלי נגישות מוגברת הכוללת רמפה, לרווחת כל משתמשי הדרך. במחלף יש גם שביל אופניים ומדרכה לטובת משתמשי הדרך שכעת יוכלו להתנייד במגוון דרכים. זה שלב נוסף בפרויקט "נתיבים מהירים" אשר כלל גם חניכת כניסה חדשה, דרומית, אל מכון וינגייט כחלק מהקמת מחלף וינגייט החדש ויצירת נתיבים מהירים מתחלפים מנתניה ועד ראשון לציון.
לקראת סוף שנת 2025 ייפתחו הנתיבים המהירים, אשר יחברו את האזור הזה בנתיבים ייעודיים אל מוקדי התעסוקה במרכז ואל חניון חנה וסע בשפיים המוקם בימים אלה גם כן. זאת, במסגרת הפרויקט הלאומי ״נתיבים מהירים", הכולל הוספת נתיב תחבורה ציבורית ושיתופית לאורך נתיבי איילון וכביש החוף, חניוני חנה וסע הגדולים מסוגם בארץ בראשון לציון ושפיים ומערכת שאטלים חינמיים שיסעו בנתיב ייעודי למוקדי התעסוקה בתל אביב.