תושבי שכונת אגמים, שכונת היוקרה של נתניה, התעוררו הבוקר (שני) לריח חריף של עשן. הם הופתעו לגלות מה עלה באש.
1 צפייה בגלריה
השריפה בחניה בשכונת אגמים
השריפה בחניה בשכונת אגמים
השריפה בחניה בשכונת אגמים
(צילום: פרטי)
התושבים מספרים כי ראו להבות גבוהות שעלו מהחניה ברחוב בניאס סביב השעה 5:30 בבוקר. "האש אחזה במספר כלי רכב שחנו בחניה הסמוכה לבניין מגורים'', מספרים תושבים בבניין, "בהתחלה עלה רכב אחד באש ומהר מאוד זה התפשט לכלי רכב סמוכים. התושבים הזמינו למקום את כוחות כיבוי האש שטיפלו בשריפה העזה שניצתה במקום''.

שריפה בחניה ליד בניין מגורים באגמים
(צילום: פרטי)

חלק מהתושבים טוענים כי מדובר באירוע פלילי ולא שריפה אקראית. אחת התושבות מספרת שהרעש מאזור השריפה העיר אותה. "נשמע קול של זכוכיות מתנפצות, ממש בום", היא מספרת. "לרגע נבהלתי כי חשבתי שיש פיצוץ של מטען חבלה, אפילו פיגוע, אבל מהחלון ראיתי שזו שריפה בחנייה ושיש במקום כבר מכבי אש. זה מפחיד מאוד כי השכונה שלנו מושכת אליה אנשים שמוכרים למשטרה ומאז שהם הגיעו לפה, התחילו כל מיני אירועים כאלה. הגיע הזמן שישימו בשכונה שלנו שמירה. רכב לא ניצת ככה פתאום. אנשים פה מפחדים. זה לא נורמלי לקום ככה מהבומים האלו".

קראו גם:

מדוברות כבאות והצלה לישראל מחוז מרכז נמסר: "בשעה 5:30 בבוקר התקבל דיווח על זיהוי עשן שחור כבד ממספר כלי רכב צמוד למבנה מגורים ברחוב בניאס בנתניה. צוותי כיבוי והצלה מתחנת נתניה שהגיעו למקום זיהו עשן כבד קרוב למבנה מגורים הנובע משריפה של חמישה כלי רכב. לוחמי האש תחת פיקודו של להב יניב אוזן פעלו לכיבוי כלי הרכב ומניעת התפשטות השריפה למבנה המגורים הקרוב כשבמקביל הם ביצעו סריקות לשלילת חדירת עשן למבנה מגורים".
ממשטרת ישראל נמסר: "הלילה עלה רכב באש מסיבה שטרם הובררה סופית. כתוצאה מהשריפה ניזוקו עוד מספר כלי רכב שחנו בסמוך".