חודשיים אחרי שהודחה על ידי ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, בהודעת אס.אם.אס לאחר ישיבת מועצה סוערת, מתקיימים בימים אלו מגעים בין חברות "פעימה חדשה" טלי מולנר וציפי קפל לראש העירייה, על חזרתן לקואליציה.
1 צפייה בגלריה
במגעים עם ראש העירייה. מולנר
במגעים עם ראש העירייה. מולנר
במגעים עם ראש העירייה. מולנר
(צילום: אסף פרידמן)
ממקורבי הסיעה נמסר כי ''אכן נעשתה פניה מלשכת ראש העירייה הקוראת להן לשוב לקואליציה. גורמים איתם שוחחנו אישרו כי, ''אכן מתקיימים מגעים בין הצדדים, וזאת בהמשך לפגישות שנערכו בין ראש העירייה לטלי וציפי קפל לליבון האירועים במועצת העיר שהובילו לקרע ולסיום השותפות. בנוסף, דובר ביניהן על אופציות חזרה לקואליציה, וזאת לאור שיחות עם ראש העירייה בהן היא הביעה הערכה רבה לפועלן לטובת תושבי העיר''. בנוסף, ציינו מקורבי הסיעה, כי ''בשלב זה מדובר במגעים ואין עדיין סיכום''.
קראו גם:
טלי מולנר מסרה: ''בימים באחרונים קיבלנו מתושבים רבים תגובות חמות, המעידות כי בכל החלטה שנקבל יש לנו גיבוי ותמיכה, ובעיקר את ההבנה שהפעילות שלנו היא נטו לטובת העיר וללא כל אינטרס אישי. ובהתנדבות מלאה, מתוך אידיאולוגיה ורצון שכולנו נחייה בעיר טובה יותר, וכמובן תוך התייחסות לנושאים הקרובים לאג'נדת הסיעה. ובמידה ואכן נחזור לקואליציה, הכל חוזר לקדמותו, נקבל חזרה את התיקים בהן טיפלנו''.
כזכור, בישיבת מועצת העיר שהתקיימה בחודש מרץ האחרון, הגיבה מולנר בלהט וחריפות נגד ההחלטה לסגור את בית ספר שז''ר והתעקשה להעלות הצעה לסדר בנושא הפודטראקים, ואף סרבה למשוך אותה למרות שהתבקשה. שני הדברים הללו הביאו למחלוקת וסיום השותפות בין חברות פעימה חדשה לקואליציה.
כל העדכונים - חדשות נתניה