בני אשר (76), פנסיונר מנתניה, נהנה במשך שלוש שנים לשבת על ספסל מול הים, אותו כינה "פינת האוהבים". את הספסל שהיה בנוי מעץ העניקו לו ולתושבי השכונה, צעירים מהעיר. ביום שישי שעבר גילה אשר בשעות אחר הצהריים כי הספסל נגנב, ככל הנראה לטובת מדורת ל''ג בעומר.
1 צפייה בגלריה
לאן נעלם ספסל האהבה?
לאן נעלם ספסל האהבה?
לאן נעלם ספסל האהבה?
(צילום: בני אשר)
קראו גם:
אשר, פנסיונר מעמותת פוש ועמותת המעברות, מתגורר שנים רבות בשכונת פולג, ונהנה במשך שלוש שנים מפינה שקטה מול הים, לו ולכלבה שלו, הודות למתנה מיוחדת שקיבל מצעירים תושבי העיר שבנו לו ספסל אוהבים.
''זה נבנה על ידי שני חבר'ה צעירים מנתניה שבנו ספסל ברחבה מול רחוב הלילך, ממש מול הים", מספר אשר. "הם השקיעו אחר צהריים שלם בבניית הספסל מול הנוף. אפילו צילמתי את זה''.
בעקבות גנבת הספסל העלה אשר פוסט לפייסבוק וגרר תגובות מרובות, המגנות את הגניבה. "באו לפה זוגות לשבת מול הים, לשתות קפה או יין ולהתחבק מתחת לירח", הוא מספר.
"באו חבר'ה צעירים וגם מי שרוצה לשבת אפילו לבד. זה היה מקסים. עכשיו נשארה במקום רק קוביית בטון, זכר לספסל מעץ שהיה פה ויכולנו לשבת עליו. הספסל שימש את כל תושבי שכונת פולג הוותיקה, אבל אני הייתי בא בכל יום, יושב שם עם הכלבה שלי וכותב שירים, מצלם תמונות ונהנה, ככה מול הים. עכשיו גנבו לי ולשכונה את פינת האוהבים, כי כנראה מישהו חמד את הפינה שלנו לל''ג בעומר, והיא תהפוך לאפר ועפר. נשארנו בלי פינת האהבה, רק עם קוביית בטון".
כל העדכונים - חדשות נתניה