פרסום אירוע הדלקה מרכזי עם נתנאל יוסיפון, רב הגרעין התורני בנתניה, הדליק את תושבי קריית נורדאו. התושבים הופתעו לגלות כי המדורה צפויה להיות במגרש הספורט של בית הספר אורות רש"י, דבר הנוגד את הנחיות נציב הכבאות בדבר קיום שריפות בשטח פתוח בלבד.
1 צפייה בגלריה
הזמנת ל"ג בעומר
הזמנת ל"ג בעומר
הזמנת ל"ג בעומר
(.)
תושבי קריית נורדאו גילו על מיקום האירוע אתמול (שני). לטענתם, בפלייר שפורסם מטעם הגרעין החינוכי, תתקיים בנוסף למעגל המתופפים וההצגה לילדים, גם מדורה מרכזית. לטענת התושבים, מדובר במגרש שעבר שיפוץ רק לאחרונה וכי קיום מדורה שכזו עלול לפגוע ברצפת האספלט, ליצור כתמי פיח ואף מהווה סכנה.
קראו גם:
"יש דברים שלא נהוג לעשות במגרשי כדורסל וספורט. הם נועדו לאירועי ספורט ואירועים קהילתיים שאין בהם הדלקת אש. אנחנו לא יודעים מה שורפים בחבית ואיך זה ישפיע על המגרש, ישחיר אותו או יפגע באספלט", אומרת טלי מולנר, חברת האופוזיציה שנחשפה לסיפור. לדבריה, ''יש גם קרבה לבתי מגורים וצריך להצמד להוראות נציב הכבאות שאסר על הדלקת אש, אלא אם זה נעשה בשטח פתוח. מגרשי ספורט לא מוגדרים כשטחים פתוחים. זה הועבר למנכ''ל העירייה להמשך טיפולו".
הרב נתנאל יוסיפון: ''לא מדובר במדורה, אלא בכלי גדול דוגמת חבית ובו ידליקו צמר גפן עם שמן. זו אינה מדורה! לאור תלונות התושבים תהיה חציצה בין הכלי לרצפת האספלט כך שהיא לא תפגע. בנוסף, הילדים יעמדו רחוק מהכלי, כך שלא ייפגעו אף הם".
כל העדכונים - חדשות נתניה