זעזוע בקרב תושבי רחוב אהוד מנור בשכונת עיר ימים. מאבטח הותקף בידי שני מבקרים לאחר שלא הורשו להיכנס לבניין.
1 צפייה בגלריה
מאבטח הותקף בנתניה
מאבטח הותקף בנתניה
מאבטח הותקף בנתניה
(צילום: מתוך מצלמות האבטחה)
האירוע החריג התרחש בתחילת השבוע (שני), בשעות הערב, כאשר שני צעירים שהציגו עצמם כמתרימים הגיעו למתחם המגורים היוקרתי ברחוב אהוד מנור 16-14. מדובר במתחם דירות גדול ובו שני מגדלי דירות ומאבטח בכניסה שנמצא בשכונה שקטה. מאבטח המתחם בשנות ה-30 לחייו סירב לאפשר להם להיכנס לבניין הדירות ואף ביקש מהם לעזוב את המקום, מה שעורר את זעמם של השניים שהחלו לתקוף אותו עם מקל של מגב. בשל החבטות הרבות המאבטח התמוטט ואף נזקק לטיפול רפואי. בעקבות התקיפה הזעיקו הדיירים את צוותי מד"א שהעניקו לו טיפול רפואי ראשוני במקום ופינו אותו להמשך טיפול בבית החולים לניאדו כשמצבו מוגדר קל.

תקיפת מאבטח ברחוב אהוד מנור בנתניה
(צילום: מתוך מצלמות האבטחה)

ממשטרת ישראל נמסר: "עם קבלת התלונה במשטרה, נפתחה חקירה במסגרתה בוצעו מגוון פעולות. החקירה עודנה מתנהלת ומטבע הדברים איננו מפרטים אודות חקירות מתנהלות, אולם נציין כי נמשיך לחקור במטרה להגיע לחקר האמת".

קראו גם:

חברת מועצת העיר טלי מולנר ששמעה על האירוע החריג מסרה: "מדובר באירוע אלימות חמור ביותר. מיד כשקיבלתי את הסרטון העברתי אותו למשטרה שכבר התחילה לטפל ולאתר את העבריינים. חשוב להקפיד לא לפתוח דלתות לזרים או דלתות של מתחמי בניינים ולהגביר סיורי ניידות פיקוח בשכונה שלצערי לא רואים אותם כמעט. אנחנו משלמים היטל שמירה ומגיע לתושבים לראות סיורי פיקוח בשכונה".