ראש מועצת אבן יהודה אבי הררי, שמכהן גם כיו"ר פרלמנט הים, הגיע ביום שבת בבוקר, כמו בכל סוף שבוע, לצעידה על חוף סירונית בנתניה ולמפגש פרלמנט עם חברים. אלא שהפעם הוא חזר מההליכה עם שתי חבילות חשודות.
2 צפייה בגלריה
הררי ובולמש עם השוטרים בחוף סירונית
הררי ובולמש עם השוטרים בחוף סירונית
הררי ובולמש עם השוטרים בחוף סירונית
(צילום: אסף פרידמן, פרטי)
"אני מגיע מדי שבת בבוקר לחוף סירונית בנתניה לצעידה ולמפגש פרלמנט, כבר למעלה מ-25 שנה, במטרה לנקות את הראש ולהיפגש עם החברים'', מספר מי שהיה בעברו תת-ניצב בשב''ס, מפקד כלא תל מונד ומפקד כלא רמלה, ואף הקים את מרכז הגמילה בכלא השרון.
''התחלתי את ההליכה שלי בסביבות השעה 7:00 בבוקר ובמהלכה פתאום הבחנתי בחבילה גדולה עטופה שהגלים פולטים לחוף'', מספר הררי. לדבריו, אחת הסיבות לכך שחשדו התעורר היתה בשל האופן בו החבילות היו עטופות בבד לבן ועליהן כיתוב בערבית וחתימה ייחודית של סמל שאף הוא בערבית.

2 צפייה בגלריה
החבילות שנמצאו על החוף
החבילות שנמצאו על החוף
החבילות שנמצאו על החוף
(צילום: פרטי)

"כשהמשכתי לצעוד חזרה מצאתי עוד חבילה דומה ומיד הבנתי שככל הנראה מדובר בחבילות סמים", הוא מסביר. "אספתי את שתי החבילות וניגשתי מיד לתחנת המשטרה על חוף הים אבל היא היתה סגורה לכן התקשרתי לדווח על המקרה ל-100 והבאתי את החבילות לאפרים בולמש, הממונה על האכיפה בעיריית נתניה, שמגיע בכל שבת לשבת איתנו בפרלמנט''.

קראו גם:

הררי מספר שהמשטרה הגיעה תוך זמן קצר לחוף ואספה את החבילות החשודות כסם. ''השוטרים לקחו את החבילות להמשך בדיקה, אבל כבר במקום הם איששו את מה שחשדתי כי ככל הנראה מדובר בחבילות חשודות המכילות סמים".
במשטרת ישראל אישרו את הדברים ומסרו כי "אכן מדובר בשתי חבילות סמים. כל חפץ חשוד צריך להעביר לבדיקה ולטיפול המשטרה".