שמוליק ניר (73) וחברו דודו (66) התהפכו במוצ"ש לפני שבועיים עם קלנועית בפינת הרחובות סביון ומעפילי אגוז בנתניה. מיד הגיעו אב ובנו לסייע לשניים, עצרו את התנועה והזעיקו את כוחות ההצלה למקום.
1 צפייה בגלריה
שמוליק (במיטה) ודודו בבית החולים לניאדו
שמוליק (במיטה) ודודו בבית החולים לניאדו
שמוליק (במיטה) ודודו בבית החולים לניאדו
(צילום: פרטי)
''היינו ממש תלויים שם כשהקלנועית עליי וגם דודו", מספר שמוליק. "זה קרה אחרי שנסענו ברחוב והקלנועית התהפכה פתאום על הצד. מזל שהגיע בחור יחד עם אבא שלו ועוד אנשים שהם גייסו לעזור לנו. הם ממש סגרו את הכביש בשביל שמכוניות לא יפגעו בנו כי היינו תחת הקלנועית, כשאני גם עם פגיעה בראש וחתך במצח שממנו ירד לי המון דם. הם חיכו איתנו למשטרה ולמד''א שיבואו לפנות אותנו. נאמר לי בבית החולים שבזכות זה שהם לא הזיזו אותנו לא היתה החמרה בפריקת הכתף שלי''.
''הם הצילו את חייהם ומנעו אסון כי הם יכלו להידרס על ידי רכב חולף", אומרת דליה ניר, אשתו של שמוליק שהחליטה לנסות לאתר את האב ובנו כדי להודות להם על כך. "פרסמתי פוסט בפייסבוק בקבוצה 'תושבי רמת פולג' ובו ביקשתי מחברי הקבוצה למצוא את שני האנשים המדהימים שהצילו את חיי בעלי. כתבתי בפוסט איפה ומה קרה - שבעלי נחבל בכל גופו, בעיקר בראשו והוא גם פרק את הכתף ואז בחור צעיר שעבר במקום הגיע יחד עם אביו לעזור להם ובכל הזמן הזה הם ממש טיפלו בבעלי ובחברו ברגישות וביעילות. אחרי התאונה גם דודו החבר הטוב שהיה באירוע לא זז משמוליק ואני אסירת תודה שהם יצאו מהאירוע בשלום".

קראו גם:

היא מוסיפה: "כתבתי בפוסט שעברנו שבוע לא פשוט ומטלטל ועדיין שמוליק לא התאושש. גם פרסמתי את הטלפון שלי. המון אנשים הגיבו לי. ממש כמה מאות. זה מדהים כמה לאנשים אכפת. זה מחמם את הלב".
מצאתם את האב ובנו שעזרו?
"כן, התקשרה אליי אישה שאמרה שזה בעלה ובנה, אבל הם נבוכים. היא אמרה שהם ממש לא עשו את זה בשביל שמישהו יגיד להם תודה אלא מתוך אנושיות. מתוך השיחה התברר שאנחנו גם מכירים הרבה אנשים משותפים. ברור שאני מודה להם מאוד ואשמח שנפגוש אותם להגיד להם תודה באופן אישי".