במסגרת מבצע משטרתי שמטרתו לאתר חברי כנופיה שמשליטה טרור של התפרצויות לבתים וגניבת כלי רכב בצפון, אספה המשטרה מידע אודות קבלן מנתניה העובד בימים אלה בפרויקט בצפון.
לדברי המשטרה, שלושה מהחשודים שהם שוהים בלתי חוקיים (שב"חים) נצפו באחד מהמעקבים מוסעים ליוקנעם ע"י הקבלן הנתנייתי.
1 צפייה בגלריה
מעצר עבריין מין
מעצר עבריין מין
מעצר
(צילום המחשה: shutterstock)
עברו הפלילי העשיר של הקבלן, שהוא תושב נתניה בן 50 שלפני 25 שנים כבר ישב בכלא 15 שנים לאחר שהביא למותו של אחר, לא היה לטובתו, והוא נעצר והובא לבית המשפט.
את מה שקרה באולם המעצרים של טבריה, לא צפה אף אחד. עבריין העבר, שהוא קבלן מכובד בהווה, פתח במונולוג קורע לב ולא שגרתי בכלל. האיש גולל את סיפור חייו שנשמעים כמו תסריט של סרט טורקי.
"כשהייתי אשם בתיק רצח, לקחתי את עורכי הדין הטובים, כי ידעתי שאני אשם", אמר הקבלן העצור לשופט יריב נבון.
קראו גם:
"הגעתי לפת לחם, ולא התפתיתי לחזור לעבר שלי. היו לי חודשים שישנתי ברכב בחוף הים. אמרתי שאצליח, וכך עשיתי. למדתי מקצוע אחרי עבודות מזדמנות. יש לי חבר קבלן, והוא ביקש ממני באותו יום להקפיץ.. כשהוסבר לי במה אני חשוד, נכנסתי לחרדה לתוך הנשמה.. ישבתי 15 שנים בכלא ואני לא מתבייש. להיות פה היום, זאת בושה. לא מכובד לי לעמוד פה, בטח לא על דברים שלא ידעתי. אני לא אדם שפורץ לבתים ולא גונב. אני היום עובד קשה למחייה שלי, ואני כל כך התקדמתי".
בית המשפט לא יכול היה להתעלם מהדקות הארוכות בהן גולל האיש את דבריו ועל מסע חייו. האיש סיכם עם התובע המשטרתי כי הוא מסכים אחרי למעלה מעשור, לחזור לתא המעצר לעוד יומיים, וזאת על מנת לאפשר למשטרה לבדוק כראוי את טענתו כי הוא אכן נקלע לחקירה שלא קשורה אליו.
כל העדכונים - חדשות נתניה