הלם בעיר: רימון הלם הושלך והתפוצץ לעבר בית העסק "לחם חביתה" בנתניה. המשטרה איתרה אמש (חמישי) את שרידי האמל"ח בכניסה לעסק ממכר המזון, לאחר שהתקבל דיווח על קול נפץ שנשמע בסמוך לבית העסק באזור התעשייה פולג. לא היו נפגעים.
2 צפייה בגלריה
ויקי עזרא ובנו דייב ב"לחם חביתה"
ויקי עזרא ובנו דייב ב"לחם חביתה"
ויקי עזרא ובנו דייב ב"לחם חביתה"
(צילום: יאיר שגיא)
חקירת המשטרה נפתחה עם קבלת דיווח במוקד 100 על קול נפץ בסמוך לעסק באזור התעשייה פולג. כוחות משטרה שהוזעקו למקום איתרו שרידי רימון הלם שהושלך לעבר העסק. איש לא נפגע באירוע. חבלן משטרה בחן את שרידי הרימון, לצד סריקה במקום להסרת סיכון נוסף לציבור. בתום הפעילות העביר את הממצאים להמשך מיצוי ראיות במעבדות הזיהוי הפלילי של המשטרה, במסגרת חקירה שנפתחה לבחינת נסיבות האירוע.

2 צפייה בגלריה
ויקי עזרא
ויקי עזרא
ויקי עזרא
(צילום: יאיר שגיא)

כוחות משטרה גבו עדויות ובדקו מצלמות אבטחה באזור בניסיון להתחקות אחר משליכי הרימון.

קראו גם:


כאמור, מדובר בתקיפה שניה בתוך שבוע כאשר בתחילתו שלושה גברים נעצרו בחשד שתקפו את ויקי עזרא ואת בנו במסעדה. השלושה, עומרי מיוסט בן 27 מנתניה, רועי בונקר בן 38 מנתניה וגבי חנני בן 30 מחולון, הגיעו כשהם רעולי פנים היכו את עזרא ובנו באגרופן: "מדובר בשלושה חשודים עם עבר פלילי עשיר גם בגין עבירות אלימות", אמרו במשטרה "שלושתם נחקרו כאשר אחד החשודים מסר שעבר במקום והשניים האחרים שומרים על זכות השתיקה". לטענת המשטרה המניע לאירוע התקיפה הוא סכסוך אישי ונקודתי בין אחד החשודים לויקי עזרא.