שלושה שוטרי בילוש ששירתו בתחנת נתניה הואשמו בתקיפת שני צעירים בעיר.
2 צפייה בגלריה
שני צעירים בנתניה הותקפו על ידי שוטרים
שני צעירים בנתניה הותקפו על ידי שוטרים
שני צעירים בנתניה הותקפו על ידי שוטרים
(המחשה: Canva)

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד מרב נגלר מהמחלקה לחקירות שוטרים, לפני כשנה, במסגרת פעילות שגרתית סביב השעה 20:30 מגיעים שוטר סיור ומתנדב בתחנת נתניה לרחוב הרצל בעיר. במהלך הפעילות הם מבחינים בשני צעירים שעומדים במקום וצופים בהם. השוטר ניגש אל השניים ומבקש מהם להמשיך בדרכם. לאחר שאחד מהם מסרב להתרחק מהמקום, מורה לו השוטר להזדהות, הוא מזדהה והשניים, שהם בני מיעוטים, משוחררים לדרכם.

קראו גם:

זמן קצר לאחר מכן, שלושה שוטרי בילוש שהיו בלבוש אזרחי ניגשים אל שני הצעירים, שואלים אותם לפשר מעשיהם ומבקשים מהם להזדהות, זאת מבלי שהם עצמם מזדהים כשוטרים. אחד הצעירים שואל לזהותם ובתגובה אחד השוטרים מקניט אותו, תופס אותו בעורפו ומכה אותו באגרוף בעין שמאל. במקביל, השוטר השני בעט בצעיר השני בפלג גופו התחתון, חנק אותו והשכיב אותו על הקרקע.

2 צפייה בגלריה
ניידת משטרה
ניידת משטרה
הבלשים תקפו את הצעירים
(צילום ארכיון: רועי אלמן)

עוד נכתב בכתב האישום כי שוטר הסיור והמתנדב שראו את האירוע חשבו כי השוטרים זקוקים לעזרתם והגיעו למקום. אחד משוטרי הבילוש אוזק את ידיו של הצעיר בעודו שוכב על הקרקע ובאותו הזמן שוטר בילוש שלישי יחד עם שוטר הסיור והמתנדב עוצרים את הצעיר השני. שוטר הסיור והמתנדב ליוו את הצעיר לניידת ושוטרי הבילוש ליוו את הצעיר הנוסף לניידת נוספת.
בזמן הנסיעה בניידת שוטר הבילוש השלישי, שהתיישב לצדו של אחד הצעירים במושב האחורי, תופס את צווארו של הצעיר שאזוק בידיו, מצמיד אליו את ראשו, אומר לו שהם מהמודיעין ומורה לו שלא לדבר. השוטר השלישי מכה את הצעיר בשתי מכות אגרוף לשני צדי גופו ומכה אותו בכף יד פתוחה בעורפו. משפטם של שלושת שוטרי הבילוש צפוי להתקיים ב-7.3.
ממשטרת ישראל לא נמסרה תגובה.