מספר ימים אחרי ה-7 באוקטובר קיבל רס"ב תומר דוק (44), תושב קרית השרון המשמש בתפקיד שוטר קהילתי בשכונה, פנייה מפתיעה מתושבת השכונה.
2 צפייה בגלריה
משטרה
משטרה
משטרה
(המחשה: Shutterstock)
"כמה ימים אחרי השבת השחורה פנתה אליי זוהר, אמא מהשכונה, דרך הרשתות החברתיות והסבירה שתחושת הביטחון של המשפחה ירדה בשל המצב, ולכן מאוד יעזור אם נגיע ונשוחח עם הילדים'', מספר רס"ב דוק, ששימש עד ספטמבר האחרון כראש משמרת יחידת סיור של העיר, תפקיד שביצע במשך שני עשורים. "זוהי לא הפנייה הראשונה שקיבלנו מתושבים, אבל היא ריגשה אותנו במיוחד כי מדובר במשפחה נורמטיבית של זוג הורים עם ילדים שגרים בבית עם חצר והסיפורים של השבת ההיא העלו גם אצלם חששות. לכן כמובן שנעניתי בחיוב לבקשה והגעתי לביקורים עם עוד שוטר ומתנדב. דיברנו איתם, יצרנו קשר טוב עם כולם כולל הבת, תלמידת כיתה ח'. עשינו את זה כי היה חשוב לנו לתת להם מענה".

2 צפייה בגלריה
רס"ב תומר דוק עם זוהר שושני ובתה יובל
רס"ב תומר דוק עם זוהר שושני ובתה יובל
רס"ב תומר דוק עם זוהר שושני ובתה יובל
(צילום: דוברות המשטרה)

זה עזר?
"כן, זה עזר, אחרי זה המצב שלהם השתפר. הנערה חזרה לעצמה והבנו ממנה שזה ממש עזר וממש תרם למשפחה. נוצר ממש קשר טוב עם המשפחה. בנוסף, האמא גם העלתה פוסט בנושא הזה שזכה להרבה תגובות חיוביות. שמחו לדעת בשכונה שיש כאן מישהו ששומר עליהם ונרשמה עליה בפניות של בתי ספר שביקשו שנבוא ונעשה הרצאות שיעזרו לחיזוק תחושת הביטחון של התלמידים. אנחנו מגיעים ומסבירים לתלמידים על העשייה שלנו, על כוחות המשטרה, ההתגוננות ועוד. בנוסף, נעשו עוד פניות של תושבים. יש לנו קשר ממש חזק עם הקהילה וזה אחד המקרים שממש הצלחנו לעזור בו. זה חשוב וזה משמח אותי".

קראו גם:

זוהר שושני, תושבת השכונה שהעלתה את הפוסט, מוסיפה: "הגיבו מאות לפוסט שלי. ממש פרגנו לו על זה. היה חשוב לי לפרגן לתומר ולמשטרה כי ממש ראיתי מהפך אצל הבת שלי יובל שהרגישה ביטחון בשל הזמינות של השוטר. בנוסף, אני יודעת על עוד אנשים שהרגישו כמונו אחרי אותה השבת ורצו להעלות את תחושת הביטחון של הילדים בבית. רציתי שהם ידעו שיש עם מי לדבר ולכן פרסמתי את הפוסט הזה".