לינור אברג'ל, מיס עולם בדימוס ומי שנחשבת לפעילה למען נפגעות תקיפה מינית, הצליחה רגע לפני חג הפסח לעצבן חלק מעוקביה, וגם לא מעט פעילים למען זכויות בעלי חיים, ביניהם אתי אלטמן ,יו"ר עמותת ''תנו לחיות לחיות''. זאת לאחר שהעלתה פוסט שבו חשפה תמונה של גורי חתול בסל קל במחסן, ולידו הכיתוב: "ממליצה לעשות ניקיון לפסח! חתולים בתוך סל קל במחסן חיצוני. אני בשוק. זה עוד לא קרה לי''.
3 צפייה בגלריה
לינור אברג'יל
לינור אברג'יל
לינור אברג'יל
(צילום: עדי אורני)
קראו גם:
התמונה של הקטנטנים בסלקל, עוררה את אמפטיית הגולשים והעוקבים, שביקשו ממנה למצוא את האם של הגורים, אחרת הם לא ישרדו. אברג'יל, תושבת נתניה, השיבה על כך בפוסט תגובה וכתבה: "לכל המתוקות שאמרו לי לחפש את האמא, זה לא תוכנית צופית גרנט פה. בנוסף, ממש לא מתחברת לחתולים, ואלרגיות, סבבה?חחחחחחחחיייייייי''.
3 צפייה בגלריה
הפוסטים שעוררו סערה
הפוסטים שעוררו סערה
הפוסטים שעוררו סערה
(.)
אלטמן, הפעילה למען בעלי חיים, שמעה על הפוסט ונרעשה. לדבריה, ''מצפה מאנשים דתיים ליותר חמלה ורחמים כלפי החלש. כי כתוב בתנ''ך לגבי צער בעלי חיים, את זה לא היה ללינור, חמלה ורחמים", בנוסף, הוספיה אלטמן כי, ''גורים שמפרידים אותם מאמם, ימותו בסבל רעב, כי אין להם מקורות מזון, וכמובן הם חסרי ישע, שכל אחד יכול להתעלל בהם".
3 צפייה בגלריה
אתי אלטמן
אתי אלטמן
אתי אלטמן
(צילום: גיל יוחנן)
מטעמה של אברג'יל נמסר: "החתולים בסדר גמור עם אמא שלהם. ברור שזה היה בהומור. רשום 'חחח...' היא אוהבת בעלי חיים וחידדה את זה".
כל העדכונים - חדשות נתניה