השבוע התבצע סיור בשטח לקראת תחילת העבודות להרחבת כביש החוף, במקטע שבין מכון וינגייט לקיבוץ שפיים, שיחלו בחודש הקרוב.
1 צפייה בגלריה
סיור שטח לקראת העבודות
סיור שטח לקראת העבודות
סגן ומ"מ ראש העירייה אלי דלל בסיור שטח לקראת העבודות
(צילום: פרטי)
קראו עוד:
במסגרת העבודות, יוקם מחלף חדש - מחלף וינגייט - אשר דרכו יוכלו הנוסעים מכיוון תל אביב להמשיך ישירות למכון מכביש החוף, ללא צורך לעלות על מחלף פולג ולעשות פניית פרסה.
כביש החוף יורחב ל-10 נתיבים, עם שבילי אופניים לשני הכיוונים. בעקבות ההרחבה ובניית המחלף, תיסגר הכניסה הצפונית הנוכחית למכון וינגייט, ואפשר יהיה להיכנס אליו באמצעות המחלף החדש.
העבודות מתבצעות כחלק מפרויקט "נתיבים מהירים" של חברת נתיבי איילון - תחבורה מתקדמת לישראל - תחבורה מתקדמת לישראל, במימון משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, ובהמשך יחלו עבודות להרחבת המקטע בין מחלף וינגייט למחלף נתניה.
בסיור ביום ראשון השבוע השתתפו נציגי העירייה, בין היתר סגן ומ"מ ראש העירייה והממונה על התחבורה, אלי דלל, כמו כן נציגים ממועצה אזורית חוף השרון, הוועדה לתשתיות לאומיות (ות"ל), נתיבי איילון, רשות הטבע והגנים וגורמי הביצוע.
דלל: "יחד עם ראש העירייה, מרים פיירברג - איכר, ואנשי מינהל ההנדסה, היינו שותפים מלאים להכנת התכניות המתייחסות לשטחים שנמצאים בתחום השיפוט של נתניה, לרבות מכון וינגייט. אני מברך על הפרויקט שנערך בציר מרכזי של כניסות לנתניה ושל יציאות ממנה, ומודה לשרת התחבורה, ח"כ מירי רגב, ולמנכ"ל נתיבי איילון, איתמר בן מאיר, על הוצאתו לפועל ועל שיתוף הפעולה הפורה והמועיל עם העירייה".
כל העדכונים - חדשות נתניה