תושב נתניה בן 47 הואשם בתקיפה וגרימת חבלה לבעל מכולת בעיר.
2 צפייה בגלריה
נכנס לקנות בירה במכולת ותקף את הבעלים
נכנס לקנות בירה במכולת ותקף את הבעלים
נכנס לקנות בירה במכולת ותקף את הבעלים
(המחשה: Canva)

לפי כתב האישום, שהוגש על ידי שלוחת התביעות של המשטרה במחוז מרכז, לפני כשבועיים וחצי סביב השעה 15:30 תושב נתניה נכנס למכולת ברחוב רמז בעיר כשהוא תחת השפעת אלכוהול, נטל בקבוק בירה, שילם סכום חלקי ולפני שיצא מהמקום אמר לבעלים: "אני עושה במכולת מה שאני רוצה".
מאוחר יותר, סביב השעה 18:30, חזר הנאשם למכולת, לקח את המצית של בעל המקום ואמר: "עכשיו זו המצית שלי". בעקבות זאת התפתח ויכוח בין השניים במהלכו אמר הנאשם לבעל המקום "אם אתה גבר צא החוצה" ומשך בחולצתו של בעל המקום. שניהם יצאו מהמכולת ואז בעט הנאשם בבעל המכולת והפיל אותו על הרצפה. בזמן שבעל המכולת ניסה להתרומם בעט בו הנאשם בפניו. בעקבות זאת בעל המכולת איבד את הכרתו למספר דקות. בעוד בעל המקום שרוע על הרצפה ומנסה להתאושש בעט הנאשם ברגליו וניסה לתפוס את פניו. תושבים שנכחו בסביבה הרחיקו את הנאשם והוא עזב את המקום. בעל המכולת שנחבל בפניו ודימם מאפו קיבל עזרה ראשונה מצוות של מד"א שפינה אותו לבית החולים לניאדו.

2 צפייה בגלריה
הלקוח תקף את בעל המכולת
הלקוח תקף את בעל המכולת
הלקוח תקף את בעל המכולת
(המחשה: Canva)

קראו גם:

סביב השעה 20:20 שב הקורבן למכולתו ושם ציפתה לו הפתעה לא נעימה - הנאשם כשבידו חפץ מתכתי. בין השניים התפתח ויכוח שבהמשך הוביל לקטטה שבה זרקו השניים כיסאות זה על זה והכו זה את זה עד אשר נפלו על הרצפה. לאחר מכן שניהם עזבו את המקום.
המשטרה פתחה בחקירה, שממנה עלה כי בין הנאשם לקורבן ישנה הכרות רבת שנים, ובעקבותיה נעצר החשוד שנגדו כאמור הוגש כתב אישום.