פרקליטות מחוז מרכז הגישה לאחרונה כתב אישום כנגד גבר בן 56 מנתניה, לאחר שעל פי החשד תקף באופן חמור את זוגתו ואיים על השוטרים שהגיעו במטרה למנוע ממנו להמשיך לפגוע בה. המקרה אירע מספר ימים לפני ראש השנה, דאז הנאשם התגורר לצד זוגתו במרכז העיר.
1 צפייה בגלריה
נפתחה חקירה
נפתחה חקירה
אירוע חמור
(צילום: דוברות המשטרה)
בזמן שהשניים אכלו יחדיו פיצה, לפתע, ללא כל סיבה, התרגז הנאשם על זוגתו, זרק עליה את קרטון הפיצה והמשיך להשליך חפצים בדירה. לאחר שהמתלוננת ביקשה לעזוב את הדירה, הנאשם דחף אותה על מכונת החמצן בה הוא משתמש, ומנע ממנה לעזוב את הדירה. לאחר שביקשה לעזוב את המקום שוב, הנאשם אמר למתלוננת כי אינו יכול בלעדיה וימות אם לא תהיה לצדו.
למחרת, החל הנאשם להשתולל שוב בדירה. זוגתו, המתלוננת, ביקשה לעזוב את המקום, אך אז הנאשם תפס אותה, הפיל אותה לרצפה והכה אותה בפניה וגופה באמצעות אגרופיו, כל זאת כאשר המתלוננת ממשיכה לצרוח ומנסה להגן על עצמה. הנאשם אף איים על המתלוננת ואמר לה "מי את בכלל שתדברי? אני אהרוג אותך. לא הראשונה ולא האחרונה".
קראו גם:
על פי כתב האישום, הנאשם אז נטל חפץ חד ושיסף את צווארה של זוגתו, אך זו נשארה בחיים למרות הפציעה. לאחר שאחד משכניו של הנאשם התקשר למשטרה, שוטרים הגיעו לדירה והנאשם סירב להכניסם, ומסר להם שלא קורה שום דבר במקום.
לאחר שהשוטרים נכנסו לדירה, הם הבחינו במתלוננת המדממת וסייעו לה, וביקשו לעצור את הנאשם. הנאשם סירב לבקשת השוטרים, אחז במספריים והחל לנופף בהם לעבר השוטרים בצורה מאיימת. בתגובה, השוטרים ירו טייזר לכיוון הנאשם והצליחו להשתלט עליו ולקחת אותו לתחנת המשטרה.
במקביל לכתב האישום, הפרקליטות הגישה נגד הנאשם בקשה למעצר עד תום ההליכים. לחובת הנאשם ישנן שש הרשעות הוקדמות, כולן בעבירות אלימות שונות, בין היתר הריגה, חבלה חמורה ותקיפת בת זוג. הנאשם ריצה בעבר 14 שנות מאסר בגין עבירת ההריגה, גם שם, בין היתר, השתמש הנאשם בסכין.
מדוברות המשטרה נמסר: כתב אישום הוגש נגד תושב נתניה בגין תקיפה קשה של זוגתו במהלכה גרם לה לחבלות חמורות.
שוטרי תחנת נתניה הוזעקו בתאריך 5.9 לדירה בכתובת גד מכנס בנתניה ממנה נשמעו זעקות של אישה הקוראת לעזרה.
עם הגעת השוטרים לדירה פתח הנאשם את הדלת והכחיש כל אירוע חריג בדירה, השוטרים התעקשו להיכנס לדירה ובתוכה מצאו את הקורבן כשהיא חבולה ומדממת.
על פי כתב האישום, שהוגש ביום שישי בביהמ"ש המחוזי בלוד, הנאשם תקף את זוגתו תוך שהוא מכה אותה בפניה ובכל חלקי גופה, איים להרוג אותה ואז באמצעות חפץ חד שיסף את צווארה וגרם לה לחתך עמוק באורך מספר סנטימטרים.
הנאשם איים אף על השוטרים באמצעות מספריים שאחז בידיו אולם השוטרים הצליחו להשתלט עליו ועצרו אותו.
מעצרו של הנאשם הוארך מעת לעת וביום שישי הוגש כתב אישום נגד הנאשם בעבירות של תקיפה בנסיבות מחמירות, חבלה בנסיבות מחמירות ואיומים.
כל העדכונים - חדשות נתניה