אחת משתי המעליות שמובילות תושבים לחוף סירונית ולחוף הרצל אינה עובדת זה חודשים רבים. המעלית הנוספת שהתקלקלה פעמים רבות, תוקנה, והתושבים חוששים כי אם תתקלקל שוב הם לא יוכלו להגיע לחוף הים.
2 צפייה בגלריה
התור למעלית בסירונית
התור למעלית בסירונית
התור למעלית בסירונית
(צילום: פרטי)
לאחרונה הוצב שלט במקום המבשר על עבודות לחידוש המעליות ותושבים תהו מדוע העירייה מבצעת את העבודות האלה בשיא העונה ולא לפני מספר חודשים, כשמספר המבלים בחוף הים היה קטן משמעותית. העירייה הציעה בשלט להשתמש ב"דרכים חלופיות", אלא שלטענת תושבים גם הם אינן נוחות מספיק.
"מה יעשו קשישים, אימהות לילדים עם עגלות או אנשים עם מוגבלויות אם המעלית שעובדת תתקלקל שוב?", תוהה התושב יונתן עמר, בעל מוגבלות שנעזר במעלית על מנת לרדת לחוף. "אחת המעליות אינה תקינה, מה שמוסיף עומס על המעלית היחידה שעובדת. כל מי שרוצה לרדת לחוף סירונית או הרצל צריך להמתין זמן רב".

2 צפייה בגלריה
השלט שתלתה העירייה על חידוש המעלית
השלט שתלתה העירייה על חידוש המעלית
השלט שתלתה העירייה על חידוש המעלית
(צילום: פרטי)

ניסית לפנות לעירייה?
"פניתי לעירייה מספר פעמים. ביקשתי לברר מתי יתקנו את המעלית ואמרו שזה בטיפול. הבעיה במעלית היא מהחורף. למה חיכו עד עכשיו? בנוסף יש בעיה במעלית שכן עובדת. מה יקרה אם היא תפסיק לעבוד? נישאר בלי שום דרך לרדת למטה".
העירייה מחדשת את המעלית.
"זה יפה שמחדשים את המעלית, אבל היה רצוי שהיו עושים את זה בחורף ולא בקיץ, בעונה הכי עמוסה".
"למה חידוש המעליות לא התבצע בחורף? גם המעלית הזו, היחידה מבין שתיים שכן עובדת, התקלקלה פעמים רבות ותמיד יש איתה בעיות", סיפרה אמא לשני ילדים קטנים שהגיעה לחוף עם עגלה. "זה פשוט לא הגיוני. לא מספיק שיש פה רק שתי מעליות שצריכות לשרת אלפי אנשים, שתיהן לא תקינות".

קראו גם:

מהעירייה נמסר: "עיריית נתניה מתחזקת את המעליות לים באופן שוטף. במעליות התגלו תקלות שהשביתו את המעליות. השמשנו מעלית אחת להפעלה מיידית ועובדים על המעלית השנייה. עם סיום העבודות נשדרג גם את המעלית השנייה. חשוב לציין שבשל בעיות קורוזיה הנובעות מהסמיכות לים הבלאי גדול ולעיתים, כפי שקורה בימים אלו, מתגלות תקלות נוספות תוך כדי ביצוע העבודה. אנו עושים מאמץ עילאי להשלמת העבודות מהר ככל האפשר".