יריב והדר מורבניק־שביט נישאו ביום שישי שעבר מתחת לבניין מגוריהם בנוכחות המשפחה הקרובה בלבד. אירוע החתונה אמור היה להיערך בפלנתניה, אך בוטל בגלל משבר הקורונה והגבלות התנועה.
1 צפייה בגלריה
החתונה של הדר ויריב
החתונה של הדר ויריב
החתונה של הדר ויריב
(צילום: אלבום פרטי)
"מראש לא תכננו לעשות אירוע גדול, אבל לא חשבנו שהחתונה שלנו תהיה מתחת לבית עם פחות מעשרה אנשים", אומרת הדר. "רצינו לחגוג כשאנחנו מוקפים בבני המשפחה והחברים שלנו. ידענו שגם בטקס קטן יש הרבה יופי ושזה יכול להיות מאוד מיוחד".
ואכן, בני הזוג מספרים על טקס יפה ומרגש. "היה באמת טקס מקסים", אומר יריב. "עוברי אורח התנדבו להחזיק את החופה והיה בזה משהו מאוד מקרב. כשהשכנים שמעו את הרב, הם יצאו אל המרפסות, צעקו לנו מזל טוב ומחאו כפיים. זה היה מאוד משמח ויצר אווירה מדהימה".
"עבור שנינו מדובר בנישואים שניים והיה הבדל מאוד גדול בין החתונה הזאת לבין הראשונה, שבה היו הרבה אורחים", מוסיפה הדר. "בחתונה קטנה יש משהו פשוט ונקי. היינו לגמרי מרוכזים בטקס ואחד בשנייה. גם העובדה שזה קרה מתחת לבית הוסיפה קסם. בכל פעם שאנחנו יוצאים למרפסת, אנחנו נזכרים בטקס".
בני הזוג קיבלו ברכה מיוחדת מראש העירייה, מרים פיירברג־איכר, שצילמה סרטון עבורם, ומנשיא המדינה, ראובן ריבלין, ששלח מכתב למספר זוגות שנישאו בתקופה זו. "הדר ויריב היקרים", כתב הנשיא. "ברור לי שלא כך דמיינתם שייראה יום חתונתכם, יקיריי, אבל אין לי ספק שהרגע המיוחד הזה ייחקק בזיכרונכם כנקודת אור בוהקת בתוך הסערה הזו שאנו מצויים בה".