מקרה חריג אירע בגלידריה במרכז העיר השבוע, כאשר לקוח שהוריד את המסכה, לטענתו, לרגע קט כדי לטעום גלידה, קיבל דוח מפקח שהיה באזור על סך 500 שקלים. המקרה אירע ביום שני האחרון, ב-"קפה גילדה", כאשר גם בעל העסק עצמו קיבל דוח של אלף שקלים.
1 צפייה בגלריה
הלקוח והפקח, מתוך הסרטון
הלקוח והפקח, מתוך הסרטון
הלקוח והפקח, מתוך הסרטון
(צילום: אמיר פלד)
בסרטון, בו משוחח הלקוח עם הפקח ומנסה להניא אותו מלתת דוחות לו ולבית העסק, ניתן לראות כי הלקוח מבקש לראות מהפקח תמונות שלו עומד מחוץ לבית העסק ללא מסכה, אך הפקח לא נענה לו.
קראו גם >>
"בא בן אדם, עמד מול העובד שלי, וטעם גלידה", מספר אמיר פלד, הבעלים של "קפה גילדה", "עמד הפקח בחוץ, חיכה שהוא יוריד את המסכה, דפק לו תלונה בפנים. דפק לו דוח של 500 שקלים, דפק לי אלפייה, אין עם מי לדבר. זה כבר פעם שנייה שזה קורה. בפעם הראשונה הייתה מישהי ליד העסק שלי שפשוט הורידה את המסכה כדי לדבר בטלפון, היא בכלל לא הייתה לקוחה שלי, ודפקו לי גם דוח.
צפו:
(צילום: אמיר פלד)
"גם אני וגם הלקוח שקיבל את הדוח ניסינו לדבר עם הפקח ולנסות להחדיר בהם קצת היגיון, אין עם מי לדבר. העובדים שלי מחליפים כפפות כל לקוח, לא מכניסים לעסק לקוחות בלי מסכות. סתם נטפלים לעסקים. לקבל אלפייה זה עוד ירייה ברגל. הייתי סגור חודשיים בבקרים, כי זה לא משתלם לי לפתוח עד ארבע אחרי הצהריים. אמרתי ביום שני נפתח בבוקר, חטפתי אלף שקל דוח. שרף לי את היום".
תגובתה של עיריית נתניה תובא כשתתקבל.
לכל העדכונים - חדשות נתניה