המשרד לשוויון חברתי יעביר עשרות אלפי שקלים לעיריית נתניה לטובת מיזמים לקהילה הגאה בנתניה. זאת במסגרת היענותה של העירייה לקול קורא של המשרד.
1 צפייה בגלריה
פיינקניק הגאווה
פיינקניק הגאווה
הפיקניק בנתניה
(פרטי)
במסגרת הקול הקורא, כ-74 רשויות מקומיות ביניהן נתניה, יקבלו יחדיו סכום של כעשרה מיליון שקלים, שיוקצה לתקציבים, לשירותים ומיזמים לחברי הקהילה הגאה.
"אני גאה שניגשנו לקול הקורא ומקווה שאפשר לראות בכך פתח לבאות שהממשלה תתקצב פעילויות וקידום כללי של הקהילה הגאה בישראל", אומרת שירי חגואל סידון, סגנית ומ"מ ראש העירייה ומחזיקת תיק הנוער והצעירים בעיר שנפגשה עם השרה כהן בעקבות היוזמה, "אני מקווה שהדבר לא יהיה בגדר אירוע חד פעמי אלא שהנושא יתוקצב באופן קבו
קראו גם>>
במקביל לכך, ביום שישי שעבר ובמסגרת אירועי חודש הגאווה, נערך פיקניק למשפחות הגאות של נתניה בספורטק. את הפיקניק יזמה חגואל סיידון יחד עם מאריתו קבדה, מנהלת אגף הנוער והצעירים בעיריית נתניה וסהר דהרי, מנהלת מחלקת הצעירים.
במסגרת הפיקניק הוזמנה כוכבת הילדים ליבלובית להעביר פעילות לכל המשפחה, וחולקה לכל משפחה ערכת פיקניק לצד ספר הילדים "יום של גאווה". הפיקניק נערך בשיתוף הדוק עם "גאווה בנתניה" שסייעו בהפקת האירוע.
"זה היה אירוע מכונן מבחינתי. כממונה על הנוער והצעירים ההרגשה שלי היתה שמדובר באירוע משמעותי ופורץ דרך", אומרת חגואל סידון, "אני מתכוונת להמשיך לפעול למען הקהילה הלהט"בית בעיר".
לעדכונים: חדשות נתניה