את יום המשפחה שחל השבוע חגגו שמעון והדר סוסי, אב ובת, יחד בלימודים אקדמאיים. "במשפחה שלנו אומרים שאנחנו מדרבנים אחד את השני, אנחנו בתחרות ביתית על הציונים, שנינו מאוד שקדנים וחשוב לנו ממוצע הציונים", מספרת הדר.
הדר סוסי, בת ה- 24 ואביה שמעון סוסי בן ה- 56, מתגוררים בכפר ורדים וחולקים יחד את ספסל הלימודים במכללה האקדמית נתניה. אבא שמעון לומד תואר שני בתקשורת, על אף שיש לו מקצוע והוא מנהל קמפוס בחברת ישקר. "הגעתי לרשום את הדר ללימודים ונרשמתי בעצמי", הוא מספר. "אני מאוד אוהב ללמוד והחוויה ללמוד יחד היא מאוד משפחתית ומיוחדת".
1 צפייה בגלריה
שמעון והדר סוסי
שמעון והדר סוסי
שמעון והדר סוסי
(צילום: פרטי)
קראו גם:
הדר לומדת תואר שני בלימודי משפט. "אני הולכת ללימודים בציפייה ליצור חברויות ולימודים, אבל אני מרגישה בבית כי אבא שלי כל הזמן איתי", היא מספרת. "אנחנו נעזרים אחד בשני כל הזמן. למשל, אבא לא הסתדר בהתחלה עם הזום ולימדתי אותו. מצד שני אני לומדת ממנו המון והחוויה של לעבור תקופת מבחנים יחד היא מעצימה מאוד. כשאנחנו לומדים, אנחנו משתדלים ללמוד יחד, למרות שאנחנו לומדים מקצועות שונים. החוויה של להיות סטודנטים ביחד קירבה אותנו ואני גאה באבא שלי מאוד", שיתפה הדר.
"זוהי גאווה גדולה עבורנו", אמר נשיא המכללה, פרופ' יעקב הרט. "המכללה האקדמית נתניה הינה בית אקדמי להרבה מאוד סטודנטים ולראיה משפחות כמו של שמעון והדר שלומדות אצלנו יחדיו. אין לי כל ספק כי שמעון והדר ימשיכו ליהנות מחדוות הלמידה המשותפת בין כותלי המכללה ומחוצה לה”.
כל העדכונים - חדשות נתניה