אמצעי הגנה משמעותי לכפר יונה: לאחר מאמצים רבים שהשקיע ראש העירייה, אלברט טייב, הכיר המשרד לביטחון לאומי ב-14 רחובות בעיר כ"יישוב זכאי" לנשיאת כלי ירייה פרטי.
2 צפייה בגלריה
כיתת כוננות
כיתת כוננות
רישיון לנשק
(צילום: shutterstock)
כפר יונה מרוחקת פחות משבעה ק"מ מטול-כרם שבמזרח, וכעת יזכו תושבי 14 הרחובות, הנמצאים במזרח העיר, בשכונת שרונה, לקבל הקלות בבקשה לרשיון נשק, כדי שיוכלו להגן על עצמם בעת שהם שוהים במקום מגוריהם.

קראו גם:

2 צפייה בגלריה
בן גביר בסיור בכפר יונה
בן גביר בסיור בכפר יונה
בן גביר בסיור בכפר יונה
(צילום: עיריית כפר יונה)

רשימת הרחובות, שאושרו בהמלצת משטרת ישראל: אהבת אדם, ההודיה, האור, השמחה, השפע, העוצמה, האהבה, המשאלות, האושר, השלווה, האחדות, האחווה, הידידות והרעות.
בתחילת החודש, ביקר בכפר יונה השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, עם צמרת משטרת ישראל, והבטיח לקדם את הנושא.
יודגש, כי גם תושבים שאינם מתגוררים ברחובות שצוינו, רשאים להגיש בקשה לנשיאת כלי ירייה פרטי, שכן התבחינים לקבלת האישור הוגמשו.
ראש עיריית כפר יונה, אלברט טייב: "כאשר נכנסתי לתפקידי, שמתי לנגד עיניי את נושא הביטחון כראשון במעלה, ובכלל זה את ההכרה בעיר כ'יישוב זכאי'. ההכרה ברחובות מזרחיים היא בשורה גדולה לעיר, שתסייע במתן מענה לתרחיש חירום, חלילה. אני מבקש להזכיר, שההכרה בעיר נתיבות כ'יישוב זכאי' הצילה את העיר ב-7.10, כי אזרחים יצאו עם כלי נשק לצד המשטרה, ומנעו ממחבלי חמאס להמשיך צפונה. אני מבקש להודות לשר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, ולהנהלת המשרד, על הסיוע הרב בקידום הבקשה. נמשיך לפעול להכרה בכפר יונה כולה כ'יישוב זכאי'".