תושב נתניה בן 43 התקשר למשטרה ודיווח כי שלושה נתינים זרים שהגיעו בסירת גומי תקפו את בת זוגו מינית ונמלטו. בעקבות המידע שמסרו השניים, החל חיל הים בסריקות נרחבות.
2 צפייה בגלריה
הזעיק את חיל הים
הזעיק את חיל הים
הזעיק את חיל הים
(צילום: שאטרסטוק)
בעקבות חקירת המשטרה התברר כי מדובר בדיווח שווא ומי שביצע את התקיפה האכזרית ולאחר מכן כלא אותה במכולה הוא בן זוגה. כתב אישום הוגש נגדו בגין בתקיפה חמורה של בת זוגו, כליאתה ובדיית סיפור כיסוי.
לפי כתב האישום שהוגש לפני מספר ימים, המקרה אירע לפני כשלושה שבועות בעת שהקורבן הכינה ארוחת ערב במכולה על שפת חוף סירונית בנתניה, בה מתגוררים השניים יחד. הנאשם נכנס למכולה כשהוא תחת השפעת אלכוהול והחל לתקוף את בת זוגו – סטר לה ותקף אותה באגרופים בפניה ובעט בכל חלקי גופה. לאחר מכן לקח אלה שהיתה ברשותו בשל עבודתו בתור מאבטח והחל להכות אותה באזור הצלעות והאגן. בהמשך הוא גם דקר אותה שלוש פעמים באזור האגן. הנאשם לא חדל ממעשיו, דחף את הקורבן אל מחוץ למכולה, הכה בפניה, בעט והכה אותה בגופה באמצעות האלה. לאחר מכן הוא משך בשיערה וגרר אותה פנימה לתוך המכולה.
עוד נכתב כי כאשר בת זוגו היתה מגואלת בדם, היא הורידה את בגדיה ואז דחף אותה הנאשם לעבר המיטה והסריט אותה כאשר היא על סף אובדן הכרה והוא ממשש את שדיה. בסרטון הוא אומר: "זה הפנים שלה, העיניים שלה, אני דפקתי לה מכות, זה התחת שלה, תקעתי בה סכין, בקיצור אחים שלי, ילדונת לא מוצדקת הסתובבה עם כל אחד, הייתי חייב לתת לה מכות, קרעתי אותה והיא אומרת לי שהיא אוהבת אותי...".

2 צפייה בגלריה
תקיפה מינית נערה
תקיפה מינית נערה
בן זוגה תקף אותה
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

לאחר מכן הנאשם יצא מהמכולה ונעל את בת זוגו בפנים כשהיא לא יכולה לצאת משם. לאחר 24 שעות הוא חזר למקום והזמין את המשטרה, לאחר שהורה לה להגיד להם כי שלושה נתינים זרים שהגיעו בסירת גומי תקפו אותה מינית ונמלטו. בעקבות המידע שמסרו השניים, החל חיל הים בסריקות נרחבות, אך לאחר שהתברר כי מדובר בדיווח שווא הופסקו הסריקות.
כתוצאה ממעשיו של הנאשם – נשברו לקורבן שש צלעות, ריאתה נפגעה, אפה נשבר והיא סבלה מחתכים באגן ושטפי דם בכל בפניה ובכל גופה.

קראו גם:

בבקשה למעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגד הנאשם נכתב כי הקורבן סיפרה שזאת אינה הפעם הראשונה שהוא מכה אותה. היא הדגישה כי היא חוששת ממנו ופוחדת שהוא יפגע בה לאחר שיידע שהיא הפלילה אותו והיא יודעת בוודאות כי אף אחד לא יכלא אותו וכשהוא ישתחרר הוא ינקום בה. "אני יודעת שאם הוא יגלה שאני סיפרתי הכל הוא פשוט יהרוג אותי".
נציין כי לנאשם יש עבר פלילי הכולל שש הרשעות קודמות בהן עבירות סמים ועבירות אלימות, לרבות תקיפה חבלנית כלפי בן זוג שבגינה ריצה מאסר.