6 תיכונים מנתניה מתוך 338 חטיבות עליונות בכל הארץ זכו בתגמול על הצטיינות בתחום הערכי, החברתי והלימודי לשנת תשפ"ג - כך פרסם אתמול (ראשון) משרד החינוך. בשנה שעברה זכו בתגמול חמישה בתי ספר מנתניה - ריגלר, אלדד, אמית בר אילן, לבוביץ' ושרת.
2 צפייה בגלריה
ישיבת בני עקיבא בנתניה
ישיבת בני עקיבא בנתניה
ישיבת בני עקיבא בנתניה
(צילום: אסף פרידמן)
התיכונים נבחרו על סמך הישגיהם בתחום הערכי, החברתי והלימודי, בהם שיעור הגיוס לצה"ל או לשירות אזרחי לאומי, מניעת נשירת תלמידים וקליטת תלמידי החינוך המיוחד, כאשר בהישגים הלימודיים נכללים אחוז הזכאות לבגרות, אחוז הצטיינות במבחני הבגרות, אחוז זכאות לתעודת בגרות איכותית ומידת השיפור בהשוואה להישגים בשנת הלימודים הקודמת.
לכל אחת ואחד מעובדי ההוראה בבתי הספר הזוכים יינתן גמול כספי חד-פעמי, בין 3,448.98 שקל ו ל-9,197.31 שקל, בהתאם לדירוג שקבע משרד החינוך. ב-9,197.31 שקל (רמה 1) זכו עירוני משה שרת וישיבת בני עקיבא. ב- 6,897.99 שקל (רמה 2) זכו תיכון תמר אריאל והגימנסיה נתניה. ב-4,598.66 שקל (רמה 3) זכה עירוני מקיף שי עגנון וב-3,448.98 שקל (רמה 4) זכה מקיף טשרניחובסקי.

2 צפייה בגלריה
נכנס לכיתה, גנב ונמלט
נכנס לכיתה, גנב ונמלט
שישה תיכונים זכו בפרס הצטיינות
(אילוסטרציה: Shutterstock)

קראו גם:

שר החינוך יואב קיש: "מערכת החינוך הישראלית התברכה באנשי חינוך נפלאים, מסורים ומחויבים, שמובילים את התלמידים במעלה הדרך לפסגה, ומצעידים אותם להישגים משמעותיים בכל תחומי החיים. לעשייתם החינוכית יש השפעה עצומה לא רק על התלמידים שלהם, אלא על כלל החברה הישראלית"
מ"מ מנכ"ל משרד החינוך מאיר שמעוני: "אני גאה באנשי ונשות החינוך שזוכים לראות את פרי עמלם, ולהתפאר בו. הערכים שהם מטמיעים בתלמידים והכלים המשמעותיים שהם מקנים להם, מלווים אותם בהמשך דרכם, ומעצבים את מסלול חייהם".
ראש עיריית נתניה מרים פיירברג-איכר אמרה: "דור העתיד של נתניה הוא מהטובים והמובילים בישראל. השיאים שלנו בחינוך מעידים על חוזקה של מערכת החינוך בעירנו. ההישג המרשים הוא בזכות שיתוף הפעולה מעורר ההשראה בין התלמידים, ההורים וצוותי החינוך וההוראה. בקדנציה הבאה אני מתכוונת להביא את נתניה להיות העיר המובילה בישראל בלימודי מדעים, רובוטיקה, בינה מלאכותית וסייבר".