עשרות מפגינים חסמו לפני מספר דקות את נתיבי איילון לתנועת כלי רכב ממחלף לה גווארדיה לכיוון צפון וממחלף ההלכה לכיוון דרום. כוחות המשטרה במקום פינו את המוחים מכביש איילון צפון ודרום והם נפתחו לתנועה. משם המשיכו המפגינים לדרך בגין וחסמו את הכביש לתנועה במשך יותר מחצי שעה. כעת מהמשטרה מדווחים כי כל הדרכים נפתחו לתנועה.
1 צפייה בגלריה
מפגיני "צדק לרפאל" חוסמים את איילון
מפגיני "צדק לרפאל" חוסמים את איילון
מפגיני "צדק לרפאל" חוסמים את איילון
(צילום: פרטי)
אירוע זה מתקיים בהמשך להפגנה שהתקיימה הבוקר מול הפרקליטות בתל אביב, שקיימה שימוע למי שדרסה את רפאל אדנה ז"ל למוות בתאונת פגע וברח בנתניה לפני שלושה חודשים וחצי. המפגינים פרצו גם לאולם הדיונים בפרקליטות.

מפגינים חוסמים את איילון
(צילום: פרטי)

המפגינים חוסמים את דרך בגין בת"א
(צילום: שמעון ברוך בטלגרם)

אמו של רפאל ז"ל, שמחה צגאי, אמרה בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות: "זו שערורייה. התיק חייב להתנהל בבית המשפט המחוזי והיא חייבת להיאשם בהריגה, בנהיגה בקלות ראש, בהפקרה".

שמחה, אמא של רפאל אדנה ז"ל
(צילום: באדיבות המשפחה)

נזכיר כי ביום שבת (6.5) אחרי הצהריים נפגעו רפאל וסבו מרכב חולף בשדרות בן גוריון בנתניה בעת שהלכו למגרש המשחקים הסמוך. הנהגת החשודה במעשה ברחה מהמקום מבלי להושיט עזרה לרפאל שנפגע באורח אנוש ונפטר לאחר שבוע מפצעיו בבית החולים שניידר בפתח תקוה.

קראו גם:

בשבוע שעבר הודיעה הפרקליטות כי הנהגת החשודה במעשה תועמד לדין בגין הפקרה ולא בגין הריגה בהתאם לשימוע שייערך לה וכי התיק נגד החשודה שלא נהגה ברכב ייסגר. דבר זה עורר כעס בקרב בני משפחתו של אדנה ז"ל, שהחליטו לפעול ויצאו להפגין בשבוע שעבר ברחוב מלבסקי בשכונת עיר ימים בנתניה, מול ביתה של משפחת החשודה בדריסת והפקרת רפאל ז"ל.

הפגנה נגד הדורסת של רפאל אדנה ז"ל
(צילום: פרטי)

בני המשפחה מבהירים כי "המטרה של ההפגנות היא לעורר מודעות, שאנשים יידעו מה קרה, כי חשוב לנו שהצדק ייצא לאור". בני משפחת אדנה אמרו כי "לא ניתן לה (לדורסת - נ.ס.) לשכוח מה היא עשתה. אותנו לא ישתיקו".
פורסם לראשונה: 17:23, 21.08.23