אימה בכביש: ירינה מגן, תושבת נתניה, מספרת כי בנה הפעוט נפגע אתמול בערב (מוצ"ש) מרכב חולף, על ידי נהגת שמיהרה לעזוב את המקום. לדבריה של מגן, בתה הבכורה ליוותה את בנה הפעוט בעגלה ברחוב בני ברמן, והתאונה התרחשה אתמול בשעה 20:15 במעבר החציה בין צד הרחוב של בית הספר "חיים גורי" לבין הרחוב בו ממוקם קניון עיר ימים. הילד נפגע קל ברגלו, והאמא מתכננת להגיש תלונה במשטרה נגד הנהגת.
1 צפייה בגלריה
ירינה מגן ובנה התינוק
ירינה מגן ובנה התינוק
ירינה מגן ובנה התינוק
(צילום: פרטי)
קראו גם >>
"הבת שלי, בת 13 וחצי, ירדה אתמול לרחוב עם הילד הקטן שלי בערך בשמונה בערב", מספרת ירינה מגן, אם התינוק שנפגע, "היא תכננה ללכת לקנות גלידה בקניון, לעשות טיול קטן עם הילד, ולחזור הביתה. כשהיא עברה את מעבר החציה בין הצד של בית הספר 'חיים גורי' לבין הצד של קניון עיר ימים, רכב פגע בעגלה של הבן שלי, והבת שלי הספיקה להשתלט על העגלה בזמן ולהחזיר אותה למדרכה. האישה עצרה את הרכב, יצאה ממנו, שאלה את הבת שלי לשמה וביקשה את המספר שלה, ונסעה.
"איזו מין בן אדם את, כשאת פוגעת בעגלת תינוק, וממשיכה? תתקשרי לאמא לפחות. הבן שלי בנס גדול לא נפגע, חוץ ממכה קטנה ברגל מהעגלה, המזל זה שהבת שלי השתלטה על העגלה והיא עוד עמדה על המדרכה כשהנהגת פגעה בעגלה. אני אברר מי הנהגת הזאת, ואני גם מגישה נגדה תלונה במשטרה".
המצלמות של הקניון לא תפסו את הנהגת?
"לצערי התאונה הייתה מחוץ לטווח המצלמות, בדקתי את זה. הבת שלי הייתה מאוד מעורערת כשהיא חזרה הביתה, אבל ביקשתי ממנה לכתוב את כל מה שהיא זוכרת כדי שנוכל לזהות את הרכב. פרסמתי גם בכל קבוצות הפייסבוק את המקרה, בתקווה שמישהו ראה את הנהגת".
לדברי בתה של ירינה, הרכב שפגע בבנה היה רכב כהה, בגודל בינוני. הנהגת הייתה אישה בגובה של 1.65 בערך, לבשה חולצה פרחונית וג'ינס כחול. כל מי שמחזיק במידע על הנהגת הפוגעת, מתבקש לפנות לירינה מגן בטלפון 050-909-6779.
לכל העדכונים - חדשות נתניה