סוחר סמים בן 20 מנתניה הפך את העיסוק שלו לעסק משפחתי בו לקחו חלק גם אחיו הקטינים.
1 צפייה בגלריה
נעצר בחשד שסיפק סמים לבני נוער
נעצר בחשד שסיפק סמים לבני נוער
הפעיל את אחיו הקטינים
(צילום: shutterstock)
קראו גם >>
בשנה האחרונה סומן סוחר סמים צעיר בן 20 מנתניה כיעד משטרתי של התחנה בעיר. בין שאר המידע המודיעיני שנאסף על הסוחר היה, כי הבחור שיתף את בני משפחתו בעיסוקו. הוא הפעיל את האחים שלו, גם הקטנים ממנו, במערך ההפצה והמשלוחים של הקנאביס אותו הוא מכר באמצעות אפליקציית הטלגראס.
כתב אישום שהוגש כנגד הסוחר עולה כי הוא והאחים גרו כולם בבית משפחה אחד יחד עם אמם. אך על מנת לתת מענה בכל רגע נתון להזמנות קנאביס שהוא מכר על קו חדרה נתניה, שהיתה למעשה מרכז כובד המשקל של פעילותו, הוא גייס גם את אחיו הקטנים בני ה- 14,16,17.
מהאזנות סתר שביצעה לו המשטרה ומעדויות הלקוחות שרכשו מהבחור קנאביס, הם אכן אישרו שלא פעם האחים הם אלו שסיפקו להם את הסם. בחקירתו הכחיש הבחור את האישומים המיוחסים לו, וטען כי מדובר במכירת בגדים.
יחד עם זאת, נגד העיסוק שהוא בחר לעצמו, התנגדה לא אחרת מאשר חברתו, שהודעה אחת ממנה שהמשטרה מצאה בטלפון שלו, היא מה שהפילה אותו. "מפלט מכשירו ניתן ללמוד כי במהלך התכתבות עם בת זוגתו, היא קושרת אותו לעולם הסחר ומבקשת ממנו לחדול מכך", סיפרו במשטרה את מה שעלה מהחקירה.
עוד עובדה וראיה שהמשטרה מציגה בבית המשפט, היא הודאתו של הבחור כי החזיק במכשיר הטלפון בעל אותו מספר שמופיע במודעות הפרסום למכירת הקנאביס בטלגראס. "על מנת לשווק את הסם, פרסם הסוחר ואחיו הקטן ביישומון באמצעות הצגת תמונת הסם והמחיר המבוקש", הסבירו במשטרה.
נגד הסוחר הצעיר והמשפחתי הזה הוגש כעת כתב אישום לבית משפט השלום בנתניה בו הצליחה המשטרה לייחס לו ביצוע של 17 עסקאות, ומעצרו הוארך עד להחלטה אחרת בעניינו.