במוצאי שבת האחרונה נרצח בנתניה ירין מסילטי (24), המוכר למשטרה לאחר שנעצר בחשד לניסיון רצח, שלושה שבועות קודם לכן, באותו רחוב בו מצא את מותו. בבית המשפט, שבו נערך דיון הארכת מעצרם של החשודים ברצח, נטען שאת דלת הבית, אליו הגיע חמוש באקדח, פתחה לו ילדה קטנה.
1 צפייה בגלריה
זירת הרצח שבה מצא ירין מסילתי את מותו
זירת הרצח שבה מצא ירין מסילתי את מותו
זירת הרצח שבה מצא ירין מסילטי את מותו
(צילום: שלומי מרצביאק תיעוד מבצעי מד"א, מתוך הפייסבוק)
מסילטי נהרג ברחוב אלקלעי בדרום העיר, כשלושה שבועות לפני כן, נעצר בחשד לניסיון רצח של אב המשפחה, אחד מהחשודים כרגע, באותו הרחוב עצמו. אז, על פי החשד, הגיע כשהוא רכוב על קטנוע ופתח בירי לעברו - אך פספס. במשטרה חושדים כי במוצאי שבת האחרונה הגיע כדי "לסיים את העבודה".
קראו גם:
ארבעת החשודים ברצח מסילטי, משתייכים לאותה משפחה, כאשר הצעיר מביניהם בן 22, והמבוגר בן 47 והוא אב המשפחה. שלושה מהם מתגוררים בבית שבו התרחש הרצח. על פי משטרת ישראל, די אן איי נלקח מהזירה, והגופה נשלחה למכון הפתולוגי כדי לקבוע את סיבת המוות.
בדיון שנערך בבית המשפט נחשפו פרטים נוספים מרגעי הדרמה הקטלניים. נטען כי המנוח הגיע לבית בזמן שהמשפחה הייתה באמצע טקס הבדלה. סנגורם של החשודים סיפר שכאשר הגיע אל הבית, ילדה קטנה פתחה לו את הדלת, ואז על פי החשד דרך את נשקו, אך נתקל במעצור. לאחר מכן החשודים תקפו אותו באלימות, כאשר אחד מהם דקר אותו למוות.
"האב בדרך נס נמצא כאן היום", אמר סנגורם של החשודים בבית המשפט, והוסיף: "מגיע אותו אדם, רכוב על אופנוע, קסדה לראשו, מסכת קורונה, ופותח באש לעבר האב, האב התכופף וניצל. אסף את התרמילים, נתן למשטרה ואמר 'אני מאוים, רוצים להרוג אותי' ".
עוד הוסיף עורך הדין ותיאר את האירוע: "המשפחה כולה יושבת ועושה הבדלה של צאת השבת, אחד האחים מגיע למקום, ואותו מנוח ניסה להיכנס, לבוש בקפוצ'ון, הוא דורך את הנשק, הם הודפים את השער וכאן זה לחיות או לחדול.
כלומר או היה דיון בעניין המנוח או בעניין החשודים כאן. ואם לא די בכך, המנוח מגיע כשהוא מורחק מהם בכלל. אין ספק מה היו כוונותיו. גם המשטרה אומרת את זה. הוא לא בא לחלק בקלאווה, אלא לסיים את העבודה. זה שרבו אתו, הייתה במטרה לנטרל אותו. האנשים האלה לא צריכים לשבת במעצר אלא לקבל יקיר המחוז".
בית משפט השלום החליט להאריך את מעצרם של ארבעת החשודים מנתניה ברצח ירין מסילטי עד מחר, יום שלישי. זאת למרות בקשת המשטרה להאריך את מעצרם של הארבעה ב-15 ימים.
לעדכונים - חדשות נתניה