ביוזמה קהילתית יוצאת דופן, תושבי אבן יהודה נרתמו בשבוע שעבר לטובת יניב הרוש, הבעלים של מסעדת ומאפיית "KITCHEN AND GARDEN" בתל יצחק, כאשר קיבל צו סגירה זמני ודוח של 5,000 שקלים, לאחר שנטען על ידי המשטרה כי מכר גם קפה לצד המאפים במאפייה, אותה הוא מורשה להפעיל.
1 צפייה בגלריה
מסעדת תל יצחק KITCHEN AND GARDEN
מסעדת תל יצחק KITCHEN AND GARDEN
מסעדת תל יצחק KITCHEN AND GARDEN. "הירתמות מדהימה"
(צילום: גיל אבירם)
קראו עוד:
"זה היה ביום שלישי שעבר, היו הרבה אנשים במקום, אבל הקפדנו על ההנחיות", מספר הרוש, "המשטרה הגיעה ונתנה לנו קנס של 5,000 שקלים וצו סגירה זמני, על זה שמכרנו קפה בטייק אווי לצד דברי המאפה. אני לא בא בטענות למשטרה, לדעתי השוטר בשטח הוא מבולבל לפחות כמוני. המדיניות היא לא ברורה.
"פרסמנו פוסט בקבוצת הפייסבוק של אבן יהודה שלמעשה סגרו אותנו לחמישה ימים, ואנחנו רוצים לתת את הסחורה - הסלטים, עוגות, עוגיות, במתנה, כי אחרת היינו זורקים אותה. פתאום קרה דבר מדהים. שתי פעילות חברתיות מאבן יהודה התקשרו ואמרו שהן באות ולוקחות הכל, וימכרו את זה אצלן בבית. הן לקחו את כל הסחורה, ותוך שעה וחצי - הסחורה אצלן נגמרה. ההכנסות הגיעו אלינו".
איך הרגשת?
"זה היה מדהים, סיפרו לי שהיו תורים אצלם בבית. בעלי עסקים התקשרו והציעו עזרה, אנשים פרטיים הציעו את הבתים שלהם כדי להפעיל את העסק שלי, זו הירתמות מדהימה של הקהילה".
לאחר חמישה ימים, צו הסגירה הזמני נגמר, ויניב חזר להפעיל את העסק שלו בהתאם להנחיות.
לעדכונים נוספים, חדשות נתניה