לפני שנתיים, בגיל 36, חנית ימין מנתניה מצאה עצמה בצומת דרכים. היא הייתה ללא בן זוג, והרצון להפוך לאמא קינן בה. דווקא מבין כל הדברים שבעולם, השתתפות בתכנית דוקו-ריאליטי קומית חדשה בערוץ הטיולים, "טיול לחמישה" (ימי שני בשעה 22:00), גרמה לה להבין שהיא רוצה ללכת על אימהות בכל הכוח, גם אם זה אומר לעשות זאת לבדה.
2 צפייה בגלריה
חנית ימין
חנית ימין
חנית ימין
(צילום: ראובן שוורץ)
קראו גם:

להיות אמא

"שבועיים אחרי שהשתתפתי בסדרה, הכרתי את בן הזוג שלי, בועז", מספרת ימין, "הוא בן אדם מדהים, ואחרי שנה וחצי שהיינו בזוגיות, אמרתי לו שאני מתחילה טיפולי פוריות בלעדיו, שהחלטתי ללכת על תורם אנונימי, כי אני לא יודעת אם הוא בקטע של להביא ילדים, והחלטתי שאני לא מחכה לאף אחד. לדעתי משהו בסדרה גרם לי להבין שאני רוצה להיות אמא באמת, ולא רוצה לוותר על האימהות. לא רציתי לחכות יותר מדי, לא הייתי במקום של לשכנע גבר לבוא לעשות איתי ילד, רציתי לעשות את זה אני בכיף שלי, בסבבה שלי, לא לחכות לאף אחד וללכת עם זה עד הסוף".
אחרי הליכים וטיפולים לא פשוטים, חנית מצאה עצמה לפני מספר שבועות עם תינוק בבטן. היום, בחודש הרביעי להריונה, היא מספרת שהיא לא יכולה להיות מאושרת יותר. "אחרי הטיפולים שעברתי והזריקות שקיבלתי, מאוד התרגשתי שבישרו לי שאני בהריון", היא אומרת, "אני רוצה להעביר הלאה לאותן נשים שעוברות את הטיפולים האלה, שכולן יכולות להצליח, ואסור לוותר. כל אישה צריכה ללכת עם החלום שלה עד הסוף ולהגשים אותו. גם כשיש כאב".
איך בועז הגיב?
"לא היה לו קשה, הוא הכי זרם בעולם ועד היום הוא תומך בי. הוא בן אדם מדהים. הלך איתי לכל הטיפולים, המשפחה שלו מתנהגת כאילו זה הילד שלהם לכל דבר".
בתכנית "טיול לחמישה" שהופקה על ידי "ענני תקשורת", ושני פרקיה הראשונים שודרו השבוע בערוץ הטיולים, השתתפו לצד חנית עוד ארבעה משתתפים נוספים. מהות העונה הראשונה היא טיול בן חמישה ימים של המשתתפים לעיר נאפולי באיטליה, כאשר בכל יום מתחרה אחר הופך למדריך הטיולים של הקבוצה במשך יום שלם, ובונה להם טיול שמבטא את עולמו הפנימי. בסוף התוכנית, הטיול היומי שזכה בניקוד הגבוה ביותר מצד המתחרים, מזכה את המשתתף שתכנן אותו בחופשה זוגית מפנקת. ימית מספרת שדווקא היעד הנבחר, נאפולי, הרגיש לה כמעט כמו בבית - עיר מגוריה נתניה.
2 צפייה בגלריה
חנית ימין
חנית ימין
חנית ימין
(צילום: ראובן שוורץ)
"נאפולי בשבילי הייתה בול כמו נתניה. כל בתי הקפה בנתניה עם האספרסו שכל הטריפוליטאים יושבים שם ובטוחים שהם איטלקים. אני הרי באה ממשפחה טריפוליטאית, אני מכירה את זה. סבא שלי יעקב ימין, היה מדבר איטלקית, כל הזמן הוא סיפר לנו על נאפולי ורומא, זה משהו שגדלנו עליו. כשהייתי בנאפולי, פשוט הרגשתי שאני בתוך נתניה קטנה. האנשים של נאפולי מאוד דומים לנתנייתים, בלבוש שלהם, באספרסו של הבוקר. כשאני הגעתי לנאפולי, הרגשתי שאני בעיר שלי".
אז הייתה השפעה איטלקית בבית?
"בטח, סבא שלי כל הזמן היה מדבר איתנו איטלקית, הוא היה כותב שירים באיטלקית. אבא שלי, הבן שלו, חולה אופרה. כל הזמן שר לנו אופרה בבית. ואפרופו אופרה, אחד היעדים שתכננתי בטיול שלי בתכנית היה האופרה, ואני רקדתי שם בלט. וגם יש סיפור מאחורי הבלט הזה. בתור ילדה היה לי חלום להיות רקדנית בלט. לצערי, לקחו אותי לחוגים של ג'ודו, פסנתר, ציור, אבל בלט לא לקחו אותי. כי הייתי ילדה צ'אבית, לא התאמתי לבלט. לקחו רק ילדות דקיקות. ואמרתי לעצמי שהחלום שלי זה לרקוד בלט, ואיפה אני ארקוד? באיטליה. אז אני רקדתי בלט מול כולם באופרה בתכנית, עשיתי להם מופע. לדעתי זו הסצנה הכי חזקה בסדרה".

רחוב מראדונה

היו עוד חוויות בתוכנית שנחקקו לך בזיכרון?
"אחת החוויות שהכי נהניתי בהן, הייתה כשהלכתי לרחוב שכל התמונות של מראדונה תלויות שם, הרי הוא שיחק בנאפולי, והרחוב הזה ממש מוקדש לו. יש שם בית קפה על שמו. ישבתי, שתיתי קפה, וירדה לי דמעה בזווית העין. כי אני גדלתי על מראדונה. אני בת יחידה עם ארבעה בנים במשפחה. אז במקום לראות היפים והאמיצים, ישבתי בבית וראיתי כדורגל. הערצתי אותו".
איך התרגלת לחשיפה בתוכנית? יש כבר תגובות?
"קודם כל אני דיווה גם לפני התכנית. אם אני הולכת ברחוב, יש לי נוכחות. כל נתניה מכירה אותי. אבל בטח, יש תגובות. איך שהתכנית עלתה ל-VOD ליס והוט, כמות ההודעות שקיבלתי באינסטגרם ובפייסבוק היא מטורפת מאנשים אנונימיים שראו את הסדרה והחליטו לעקוב אחרי. אמרו לי שהרוח שלי, הצחוקים שלי, עושים את כל הסדרה. קיבלתי 1,500 בקשות חברות בסוף שבוע אחד. נוספו לי עוד מאות עוקבים באינסטגרם. זה מטורף".
את רואה את עצמך בעוד ריאליטי?
"הציעו לי את האח הגדול מלא פעמים, אבל סירבתי. אפילו הציעו לי כסף. יש לי שאיפות להמשיך בעולם הזה, אני מאוד פתוחה להצעות. אני לא מחפשת להיות סלבית, אני מחפשת חוויות וליהנות מהדברים שאני עושה. הסדרה הזאת מאוד תרמה לי בחיים. היא עשתה אותי יותר רגועה, יותר שלווה עם עצמי, הסדרה גרמה לי להבין מה אני רוצה בחיים שלי".
את מהמרת שהסדרה תהיה הצלחה?
"בטוח, ואני אגיד לך גם למה. דווקא בתקופת הקורונה כשאנשים בדיכאון ובלי מצב רוח, זו הסדרה לעשות לאנשים מצב רוח בבית".
לעדכונים - חדשות נתניה