מקרה חריג אירע הבוקר בנתניה: סגנית ראש עיריית נתניה, טלי מולנר, שהגיעה לתעד השלכת פסולת פיראטית באתר על שטח מועצת חוף השרון ובסמוך לשכונת פולג בנתניה, נחסמה על ידי עובדיו של קבלן פינוי הפסולת של העירייה, צבי כהן, שהציבו מכולה שמנעה ממנה לצאת עם הרכב מהמקום.
2 צפייה בגלריה
הגיעה לתעד ונחסמה
הגיעה לתעד ונחסמה
הגיעה לתעד ונחסמה
(צילום: טלי מולנר)
"קבלן האשפה שם את הזבל של נתניה בתחנת מעבר פיראטית בשטח של חוף השרון, והריח של הזבל מציף את כל פולג ואת כל אודים", אומרת סגנית ראש העירייה טלי מולנר.
קראו גם:
"הגעתי כדי לתעד את המקום כדי שאוכל להעביר למשטרה הירוקה ולרשות הטבע והגנים. הפועלים של צבי כהן אמרו לי להזיז את האוטו, וברגע שלא הסכמתי הם חסמו אותי עם מכולה. בסופו של דבר הם הסירו את המכולה, והם רוצים להיכנס עם משאיות כדי לפנות את האשפה. אני לא נותנת להם, האוטו שלי חוסם את המעבר עד שהמשטרה הירוקה תגיע".
השלכת הפסולת באתר >>>
"לפני כמעט חודש, איכות הסביבה סגרה את תחנת מעבר האשפה היחידה שהייתה לנו ליד כלא תל מונד", אומר צבי כהן בתגובה לדברים, ומוסיף: "ברגע שהיא נסגרה, אנחנו נאלצים לקחת את האשפה לעפולה, חיריה או פתח תקוה. יש בנתניה כ-800 מכולות אשפה בבתים משותפים. אותן צריך לפנות. אתה לא יכול להספיק לקחת מכולה מכולה ולפנות אותה ישירות לאתר בעיר אחרת. אז אנחנו לוקחים מכולה גדולה, ממלאים אותה בנתניה ולוקחים אותה לאתר המרוחק"
2 צפייה בגלריה
תחנת מעבר הפסולת הפיראטית
תחנת מעבר הפסולת הפיראטית
תחנת מעבר הפסולת הפיראטית
(צילום: טלי מולנר)
באיזה זכות שמים פסולת בשטח ציבורי?
"אני עוצר את כל הפינוי. מה שיחליטו לגבי לפנות את האשפה, זה לא מעניין אותי. אני פשוט רציתי לעשות את המאמץ כדי שתושבי נתניה לא יישארו עם אשפה בחגים. מהיום מה שנצליח להוביל עד האתר בעפולה נוביל, מה שלא - שיישאר. המנהל ביוזמתו ניסה לעשות פתרונות. נראה מה חברת המועצה טלי מולנר תגיד לתושבים בעוד שעתיים, שלוש, בוא נראה אם הם יתגברו".
לעדכונים - חדשות נתניה