אנדרי אוגליצקי מנתניה צלח את פרויקט גיוס מימון ההמונים שלו, והצליח לגייס עשרות אלפי לשקלים לטובת הוצאת ספרו הרביעי במספר, והראשון שיראה אור בדפוס.
1 צפייה בגלריה
אנדרי אוגליצקי. "לא התייאשתי"
אנדרי אוגליצקי. "לא התייאשתי"
אנדרי אוגליצקי. "לא התייאשתי"
(חיה קינן)
כזכור, לפני מספר שבועות פרסמנו כי אוגליצקי, אשר נולד עם שיתוק מוחין, פונה לציבור ומבקש לגייס 35 אלף שקלים לטובת הוצאת ספרו הראשון בדפוס.
בעקבות הכתבה, ובעקבות הירתמות גורמים נוספים, אנדרי הצליח לגייס מעל 43 אלף שקלים לפרויקט, נכון לכתיבת שורות אלו, וצפוי להוציא את ספרו הראשון "ממשיך הלאה", אשר מספר על נער מתבגר ושאפתן בן 15, שבנוסף לגיל ההתבגרות מתמודד עם שיתוק מוחין.
קראו עוד>>
"ברצוני להודות לכם תחילה על הבמה ולכל האנשים", אמר השבוע, "לכל מי שלקח חלק בהגשמת חלומי להוצאת ספרי הראשון לאור. כשפתחתי את גיוס ההמונים לא ידעתי מה לעשות, לא הכרתי את התחום ופניתי לכל אחד בתקווה שישתף או ייקח חלק בפרויקט גיוס המונים.
"לצערי בגיוס המונים הראשון לא הצלחתי להגיע ליעד אך לא התייאשתי ופתחתי שוב פרויקט חדש שהפעם באתי נחוש יותר, ממש 'עבדתי' מהבוקר עד הלילה במטרה לשתף ולספר את סיפורי לכמה שיותר אנשים .
"לשמחתי הגעתי לכמות גדולה של אנשים שנתנו מעצמם והפכו לשותפים שלי במסע ועל כך אני רוצה להוקיר תודה. אני יכול לומר שיצאתי מחוזק מהמסע של גיוס ההמונים, התוודעתי לכמות אדירה של אנשים אוהבים, מחבקים ותומכים. האמנתי שאגיע ליעד ועשיתי כל אשר יכולתי להגיע ליעד והתחושה נהדרת".
לעדכונים: חדשות נתניה