ים פלטה, מזג אויר שרבי ואלפי מתרחצים בחופי נתניה: בחופשת חול המועד בעיר נתניה רק 4 מתוך 9 סוכות מציל פתוחות. התושבים מתלוננים, כי למרות שבכל שנה יש אלפי מתרחצים בחול המועד פסח, העירייה שוב לא פתחה את כל החופים ביחד, אלא עושה זאת בהדרגה.
למרות שהמים עוד קרים, עונת הרחצה החלה רשמית ואיתה אלפי נתנייתים אשר ניצלו את השרב הכבד וחופשת החג, לטובת בילוי בחוף הים. לאור העומס הרב בחופים שהחל כבר ביום ראשון, הביעו התושבים חשש ודאגה, וזאת לאחר שהחל משבת ה- 9.4.22 נפתחו לרחצה רק חלק מהחופים בעיר, ביניהם: ארבע עונות, סירונית א׳ ופולג. ואילו שאר החופים ייפתחו בהדרגה. כך לפי דיווח העירייה בנושא.
1 צפייה בגלריה
עומס בחופי הים בנתניה - פסח 2022
עומס בחופי הים בנתניה - פסח 2022
עומס בחופי הים בנתניה - פסח 2022
(צילום: תושבים)
קראו גם:
לטענת התושבים, "כולם ידעו שיהיה היום ומחר מזג אויר שרבי וחם מאוד שמתאים לרחצה, אבל למרות הכל בעיריית נתניה לא למדו משנים עברו או מעיריות אחרות כמו אשקלון, הרצליה ואשדוד - ולא פתחו את כל החופים ולא את כל סוכות המציל. זו סכנת נפשות אמיתית".
(צילום: תושבים)
מתרחצים גם הביעו דאגה לאור מקרי הטביעה של נערות בסירונית בשבוע שעבר ושאלו: "למה צריך לחכות לאסון?". ''צריך לפתוח את כל סוכות המציל ביחד", אמרה תושבת נוספת. "במיוחד בחוף כמו סירונית שנחשב לחוף של המשפחות ובאו אליו אלפי מתרחצים היום. למה סוכת המציל היתה סגורה שם היום. זו סוכה שצריכה להיות פתוחה כל השנה, במיוחד כשיש שם שוברי גלים חדשים. ממש מסוכן כי יש שם זרמים חזקים".
מהעירייה לא נמסרה תגובה.
כל העדכונים - חדשות נתניה