מחפשים חופשת בארץ בפחות מ-1,000 שקל? גם זול וגם לא צריך לנסוע רחוק, ובטח לא לעלות על מטוס. אז אספנו כמה אופציות שלא ישאירו אתכם עם חור בכיס.
5 צפייה בגלריה
שביל הטבע. בסגנון כפרי
שביל הטבע. בסגנון כפרי
שביל הטבע. בסגנון כפרי
( צילום פרטי)

שביל הטבע: 900 שקל בסופ"ש

איפה: ביישוב בית יהושע
מה מציע: 4 סוויטות (שתיים מתוכן עם ג'קוזי) בנויות מעץ ומשלבות בדים לבנים ועיצוב שיכניס אתכם ישר למוד של חופשה נעימה ומלאת פינוקים. בכל חדר מיטה זוגית, ערסלים, מזגן, סלון עם מיטה נפתחת, טלוויזיה עם נטפליקס, מטבח מאובזר, פינת קפה ואספרסו, מקרר ובר מים. בנוסף, החניה במקום בחינם וישנה גישה לבעלי מוגבלויות.
אטרקציות באיזור: גינה פרטית בסגנון כפרי עם פינת ישיבה בלב הישוב, מוקפת עצים, עיסויים וטיפולים בהזמנה מיוחדת. בנוסף, תוכלו לטייל בסביבה, לבקר ביקב ויתקין או ביקב מונד, לטייל בפארק הצבים או לנוח בחוף הים בנתניה שנמצא במרחק נסיעה של שבע דקות.
משהו מיוחד: לציבור הדתי פלטת שבת ובית כנסת של היישוב. בנוסף, במקום מקבלים בעלי חיים, בעיקר קטנים ומחונכים, מה שיחסוך לכם את העלות של פנסיון.
עלות: 900 שקל בסופ"ש, 600 שקל באמצע שבוע.

אחוזת שאול: 500 שקל ללילה

איפה: רחוב השלדג 20, גבעת אולגה, חדרה, 300 מטר מקו המים.
מה מציעים: מתחם אירוח בסגנון 'Airbnb', חדרים מעוצבים בהשראה יוונית, ספא שכולל 'פסיליטיס' כמו סאונה, ג'קוזי וחדר עיסויים מאובזר, חדר אוכל, מרפסות לכל החדרים, גינה פורחת וצבעונית, פרגולות פרי ובתוכן סוכת ענבים וסוכת פסיפלורה. במתחם מבחר 'זולות' ופינות ישיבה. פרגולת השמש שבצד האחורי של המתחם מכוסה במפרשים ובכפות תמרים.
משהו מיוחד: חדר עיסויים מקצועי שעומד לרשות הנופשים, לעיסויים עצמאיים.
אטרקציות באיזור: למשפחות עם ילדים - ביקור ב'טכנודע' ומוזיאון המדע והרפואה; מפרץ בנימין ורצועת החוף של חדרה; מוזיאון החאן החדרתי; טיילת זכרון יעקב המציעה הופעות לאורך כל הקיץ; קיסריה ההיסטורית.
עלות: בחורף המחיר לחדר מתחיל ב־450 שקל, ובקיץ ב־500 שקל. החדר היקר ביותר מגיע עד 800 שקל. למשפחות המקום מושכר כיחידה אחת.

חורשת הסרג'נטים -יער אמיתי, בחינם

איפה: בין שכונות מזרח נתניה. הגישה הנוחה ליער היא מכביש 57 (מחלף נתניה - צומת השרון). ניתן להיכנס דרך שכונת נאות גנים.
מה מציע: היער משתרע על פני 255 דונם של חורשה מקסימה ומוצלת בלב העיר. הכינוי ליער – חורשת הסרג'נטים על שם חטיפת שני חיילים בריטיים כבני ערובה על ידי אנשי האצ''ל.
קראו עוד>>>
המקום עשה לעצמו שם כמקום מושלם לקמפינג בלילות הקיץ החמים, וניתן להגיע אל לב החורש בהליכה רגלית. יש לציין כי לא ניתן להיכנס לחורשה עם רכבים ולכן, כדאי שתצטיידו בעגלה לציוד.
5 צפייה בגלריה
חורשת הסרג'נטים. יער בתוך העיר
חורשת הסרג'נטים. יער בתוך העיר
חורשת הסרג'נטים. יער בתוך העיר
( צילום: גיא שחר)
אטרקציות מרכזיות: המקום נפלא לטיולים רגליים וגם לטיולי אופניים, ומתאים לבילוי משפחות ארוך. בנוסף, המקום מציע למבקרים מגרש חנייה, שולחנות פיקניק ומתקני משחק. לצד השביל ההיקפי ביער לאורך קילומטר ו־300 מטר, הוצבו ספסלי ישיבה בצל, בהם תוכלו לנוח, לשחק ולאכול. הכניסה ליער עצמו ברכב אסורה.
משהו מיוחד: נסיעה קצרה מהיער תביא אתכם אל פארק נתניה (שלולית החורף - בריכת דורה) ושמורת האירוסים.
עלות: חינם.

רזידנס, נתניה: מ-400 שקל ללילה

איפה: רחוב מכנס 16, מרכז העיר, סמוך למדרחוב, לחוף הים, למסעדות ולבארים.
מה מציע: מלון רזידנס מרשת מלונות 'זיבוטל', מציע מבחר חדרים המשקיפים על חוף הים ובהם טלוויזיה, מיזוג, אינטרנט, מקרר ומטבחון. תמורת 20 ש' תהנו מחניה בשטח המלון. בנוסף, השימוש במתקני המלון ללא הגבלה.
אטרקציות באיזור: מיקומו המרכזי – קרוב לים ומרכז העיר, כולל חוף סירונית הנצא במרחק 200 מטר בלבד. המלון מתאים למשפחות וגם לשומרי שבת, ומציע לאורחיו בית כנסת, אוכל כשר ומעלית שבת. בנוסף, המלון צמוד לפלנתניה ומוזיאון העיר נתניה, שנמצאים במרחק הליכה.
משהו מיוחד: המלון ממוקם על צוק יפה יפה המעניק נוף פנורמי עוצר נשימה לים ולטיילת. ליוצאים מהמלון כדאי להשתמש במעלית הזכוכית השקופה היורדת אל חוף הים, ישירות לחוף הרחצה ולטיילת. למשפחות עם ילדים כדאי לבקר בגן משחקים רחב הידיים הממוקם בירידה מהמלון.
עלות: החל מ־400 שקל ללילה. כולל ארוחת בוקר.

מלון 'עדן אין': 900 שקל לזוג

איפה: דרך אהרון 2, זכרון יעקב (סמוך לכביש 6 וכביש 652).
מה מציע: 96 חדרים מוקפים במדשאות, ברכת שחיה הפעילה בכל חודשי הקיץ, טיפולי ספא, ערבי פויקה ומוזיקה סביב המדורה. עוד בתפריט: ארוחות ומגרש כדורסל, לטובת חובבי הז'אנר.
5 צפייה בגלריה
'עדן אין'. יש גם ערבי פויקה
'עדן אין'. יש גם ערבי פויקה
'עדן אין'. יש גם ערבי פויקה
( צילום: אלעד גרשגורן)
משהו מיוחד: בכל ערב מתקיימים במלון ערבי 'פויקה' בגינת הדק של המלון. סדנאות יצירה, סיורים מודרכים, פעילות אקסטרים וביקור בחוות חיות במחירים אטרקטיביים.
אטרקציות באיזור: מוזיאונים, גלריות, מופעים, פסטיבלים, קונצרטים בכל רחבי זכרון יעקב. בנוסף, אפשר ליהנות מטיולי אופניים, גיפים וטרקטורונים, לפקוד חדר בריחה או לעשות צניחה חופשית. מידי יום חמישי מתקיים בסמוך פסטיבל 'לה סטראדה' עם מוזיקה, דוכנים ומייצגי רחוב.
עלות: 900 שקל לזוג, כולל ארוחת בוקר. כל ילד מגיל 12 – 250 שקל. החל מספטמבר המחיר הוא 540 שקל לזוג, ו־135 שקל לכל ילד.

חניון חוף פולג, חניון קרוואנים כ-850 שקל ליום

איפה: חוף פולג, בחלקה הדרומי של העיר נתניה, בסמוך לשכונות רמת פולג ועיר ימים.
מה מציע: חניה רחבת ידיים הצמודה לגישה לחוף ולכן נוחה במיוחד. בנוסף, בשנתיים האחרונות של הקורונה זכה החניון לאהדה רבה בקרב בעלי קראוונים שבחרו במקום לחניית לילה ולפעילות ספורט ימי, מאחר וניתן להכניס את הציוד עד קו המים. מאידך, לא ניתן להיכנס עם הרכב עד החוף ולחנות מול המים.
5 צפייה בגלריה
חוף פולג. אני והקרוואן שלי
חוף פולג. אני והקרוואן שלי
חוף פולג. אני והקרוואן שלי
(צילום: 'חברת קרוואן קל"ב אחזקות בע"מ')
אטרקציות באיזור: השקיעה, הקרבה לים, הבריזה בשעת לילה מאוחרת. בנוסף, מדובר בחניון מוסדר אשר הגישה ממנו אל החוף היא נוחה. בצידו הדרומי של החוף פועל מתחם לספורט ימי, כך שתוכלו להפוך חופשה רגועה לחופשה אקסטרימית עמוסה בפעילות ימית. בחוף עצמו, שירותים ומקלחות, סככות צל, מתקני כושר וקטרגל, כדורעף ועוד.
משהו מיוחד: בילוי חינם מול היצירה של הטבע. פשוט תפתחו צלייה מהקראוון לכיוון הים, ושבו מול השקיעה או הזריחה, כשאתם מחזיקים כוס קפה חם או כוס יין קר, ספר ומוזיקה טובה.
עלות: השכרת קראוון עולה בין 750-850 ליום. רצוי לשכור קראוון למספר ימים ואז ישנה הנחה. למחיר זה יש להוסיף את מחיר החניה.

דירת סנטר: 344 שקל ליליה

איפה: במרכז העיר, במרחק 150 מטרים מחוף סירונית, 500 מטרים מחוף הרצל ופחות מקילומטר מחוף אמפי. המקום המדויק יינתן אחרי ה'צ'ק אין'.
מה מציע: דירה קטנה ומעוצבת הכוללת חדר שינה ובו מיטה זוגית, חדר מגורים -סלון, ובו ספה נפתחת למיטה, מטבחון קטן ומקלחת ושירותים, מיזוג ואינטרנט. את כל הטוב הזה תקבלו לאחר שתעשו 'צ'ק אין' באחד מאתרי ה־Airbnb. בניגוד למלון מפנק, בשכירת דירה שכזו, רצוי שתגלו איפה הסופר המקומי ותרכשו מוצרים לטובת ארוחות עשה זאת בעצמך במטבחון הדירה. אחרת, תבזבזו את כל מה שחסכתם על ארוחות במסעדות.
אטרקציות באיזור: מיקומה של הדירה מאפשר נגישות לאתרים פופולאריים בעיר, החל מפארקים, חוף הים וכלה במוזיאונים וכיכר העיר. כולם במרחק הליכה בלבד, דבר שמתאים במיוחד לשומרי שבת ולמשפחות שמעדיפות לצעוד ברגל. בנוסף, הדירה קרובה לכיכר העיר ולקניון השרון, ובסמוך לה מסעדות רבות ואפשרויות בילוי, ביניהן ברים, חוף הים ועוד.
משהו מיוחד: מעלית החוף קרובה לדירה ומתאימה לאנשים בעלי מוגבלויות שמחפשים מקומות בילוי עם נגישות. בנוסף ה'צ'ק אין' הוא עצמי באמצעות שומר. בנוסף, תוכלו לחסוך את הפנסיון לכלב או החתול כי מותר להכניס בעלי חיים.
עלות: 344 שקל.

גרין טיים: 750 שקל

איפה: זכרון יעקב
מה מציע: דירת גן נוחה ומאובזרת לאירוח לתקופות קצרות. מתאים למשפחות שרוצות לברוח משגרת העיר ולראות ירוק בעיניים. מתאימה למפגשים משפחתיים אינטימיים וכייפים. בדירה, חדר שינה וסלון, טלויזה רחבה חכמה, פינת אוכל משפחית, גינה פרטית עם פינת ישיבה, חניה צמודה, ובריכת אינטקס.
משהו מיוחד: ניתן לצרף עוד דירה למשפחה נוספת באותו המתחם, ככה שהדירה מתאימה לאירוח רב משפחתי.
אטרקציות באיזור: הדירה ממוקמת שלוש דקות נסיעה מחוף הים, ומרמת הנדיב. חוץ מזכרון יעקב עצמה, ניתן לצאת לטייל בטבע הקסום באיזור, כמו בפארק אלונה, שמורת טבע חוף הבונים, חוף דור, קיסריה וחופי הים של חדרה.
עלות: 750 שקל. כל אדם נוסף מעל גיל שנתיים - 99 שקל.

הגסטהאוס של ג'וחא: כ-400 שקל

איפה: רחוב עמאר בן חטאב, ג'סר א־זרקא.
מה מציע: בית ההארחה הראשון בג'סר, והוא מציע שישה חדרים ממוזגים, גינה קטנה ומקום למדורה, טרקלין משותף ומטבח מאובזר. אירוח ביתי על טהרת המטבח הערבי. המקום מעוצב בהשראת הים, וממוקם 7 דקות הליכה מחוף הים.
משהו מיוחד: סיור מודרך בסמטאות היישוב, אודות ההיסטוריה, החברה והתרבות של המקום.
אטרקציות באיזור: כפר דייגים עם קסם אותנטי מיוחד, עתיקות מתקופת האימפריה הרומית וחוף ים קסום ובתולי. חוף הים מוסדר וכולל שירותי הצלה, בקיץ יש בית קפה מסעדה על החוף. ניתן לטייל בשמורת נחל התנינים הסמוכה, או לצאת לטיול לאורך אמת המים העתיקה עד לקיסריה.
עלות: 130-400 שקל.
5 צפייה בגלריה
הגסטהאוס של ג'וחה. נוף בראשית
הגסטהאוס של ג'וחה. נוף בראשית
הגסטהאוס של ג'וחה. נוף בראשית
( צילום: אלעד גרשגורן)

זיכרון יעקב וייבס: 550 שקל לאדם בסופ"ש

איפה: קומפלקס דירות 'שירת הים', זכרון יעקב
מה מציע: דירת אירוח מפנקת עם תחושה של צימר מפנק. לדירה מרפסת פרטית גדולה מאד עם נוף פתוח לים. הדירה מתאימה לאירוח של עד חמישה אנשים.
משהו מיוחד: במיקום הספציפי הזה תחזו בהרבה ציפורים ותיהנו מבריזה שמגיעה מין הים.
אטרקציות באיזור: הדירה ממוקמת כרבע שעה הליכה משמורת הטבע רמת הנדיב, שם תוכלו לטייל בין דפי ההיסטוריה. הדירה ממוקמת גם במרחק של כ־15 דקות הליכה ממרכז זכרון יעקב ההיסטורית.
עלות: 550 שקל לאדם בסופ"ש, וכל אדם נוסף 99 שקל.
לעדכונים: חדשות נתניה