תושבים המתגוררים במרכז נתניה מתלוננים כי גדר הביטחון של גן השעשועים ברחוב הרצוג-פינת ויצמן אינה תקינה מעל לשנה ומהווה סכנה לילדים. השבוע שוב זזה הגדר והיא נוטה ליפול, דבר שמדאיג הורים רבים שטוענים כי במקום להחליף את הגדר, העירייה מחזקת אותה.

1 צפייה בגלריה
הגדר המסוכנת
הגדר המסוכנת
הגדר המסוכנת
(צילום: אלבום פרטי)

שי שלזינגר תושב העיר צילם סרטון ואף העלה פוסט עם הסבר על אודות החשש שלו כאב, נוכח המצב. "פנינו למוקד עשרות פעמים. כבר נמאס לנו להתלונן'', הוא מסביר. ''הגדר שוב לא מחוזקת. נוצר מצב אבסורדי בו כל שבוע הגדר מגיעה למצב לא תקין, התושבים מתלוננים והעירייה שוב מתקנת. אני אישית התלוננתי לא מעט בנושא".
ממה אתה חושש?
"אני חושש שזה ייפול על הילדים כי זו גדר כבדה. אם הגדר תיפול חלילה יקרה פה אסון כמו שקרה בנס ציונה. זה לא מצב תקין. אני לא מבין למה זה לא מטופל. תיקנתם כמה פעמים, זה לא הולך, תמצאו פתרון אחר. תתקינו גדר כמו שצריך או תחליפו את הגדר. כבר נמאס לנו להתלונן. הגיע הזמן שהעירייה תטפל בזה בצורה נאותה.
קראו גם:
"מדובר במחדל". מבהירה יושבת ראש האופוזיציה, טלי מולנר. ''הרי רק לאחרונה נהרגה ילדה בנס ציונה בגלל גדר כזו. השכנים מתלוננים כבר למעלה משנה ואני בעצמי פניתי מספר פעמים למוקד, ובכל פעם קיבלתי את אותה תשובה: יטופל או בטיפול. למה מחכים, שיקרה עוד אסון? הגדר הזאת לא מותקנת כמו שצריך. לצערי עד לרגע זה עיריית נתניה לא מצאה לנכון לטפל בבעיה".
מהעירייה נמסר: "הגדר תוקנה מספר פעמים לאחר שגורמים כלשהם עוקרים אותה ממקומה שוב ושוב. הנושא ייבדק ויטופל".