בעקבות העלייה באירועי אלימות במתחם הספורט העירוני סקייטפארק בנתניה, יוצב במקום פקח עירוני.

1 צפייה בגלריה
האירוע האלים בסקייטפארק נתניה
האירוע האלים בסקייטפארק נתניה
האירוע האלים בסקייטפארק נתניה
(צילום: באדיבות תושבים)

בשבוע שעבר פרסמנו על עלייה במקרי האלימות במתחם הספורטק בשלולית החורף בעיר, כולל שני מקרי אלימות הכוללים קללות ואלימות בין מחליקים. בעקבות האירועים הביעו הורים רבים חשש לשלוח את ילדיהם למקום. מה שהעצים את החשש היא תקיפתו של הגולש אריאל דורי במקום.
השבוע פרסם המשנה לראש העירייה והממונה על הפיקוח, אפרים בולמש, פוסט בו עדכן את התושבים כי בכל יום (מלבד ימי הגשם) מהשעה 17:00 עד 22:00, יוצב פקח עירוני בפארק שישמור על בטיחות הילדים.
''ההחלטה להציב פקח היא בעקבות האירועים האחרונים", מסביר בולמש. "לצערי הרב עם ישראל נהיה אלים ואמא ששולחת את הילד שלה לסקייטפארק או לגן שעשועים צריכה להיות בטוחה שהוא יחזור בשלום''.
למה לא הוצב במקום פקח לפני כן?
"כי לא היה צריך. ואני חושב שגם עכשיו לא צריך. אבל בשביל למנוע וליצור הרתעה נגד מצבים שכאלו, הצבנו פקח. אני מאוד מקווה שהימצאות של פקח במקום, תגרום לכך שלא יהיה שום אירוע".

האירוע בסקייטפארק נתניה

קראו גם:
"כל הכבוד לעירייה שלאחר מאמצים רבים של חברי קהילת הסקייט והגלישה נאותה להציב שומר בסקייטפארק" , מבהיר ינאי יסיף, אחד ההורים שחשפו את המצב במקום. בעקבות העלייה במקריי האלימות, נאלץ יסיף להרחיק ולגלוש בסקייטפארק בהרצליה. "כולי תקווה שכולם יתאפסו על עצמם ונחזור לגלוש ולהנות מהספורט הנפלא''. גם מטעמו של הגולש אריאל דורי נרשמה התלהבות, ''אני מברך על ההחלטה וחושב שזה מעולה שהם עושים את זה ויפה שהם נזכרו. אני מקווה שזה יעזור כי זה שיש פקח לא תמיד אומר שיש אכיפה במקום''.